{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

CDI ledninger {{forumTopicSubject}}

Hej sg.
Hvis man har en scooter hvor cdi boksen er blevet revet af så stikkene også er revet over og man "tror" man har fundet de rigtige stik at sætte på. Hvad vil der så ske hvis det ikke er de rigtige ledninger? Vil der være noget der bliver brændt af? Og hvis man sætter en AC stikbold på en DC CDI hvad sker der så?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CDI ledninger
  • #1   3. mar 2023 hvis du sætter ac cdi på en dc scooter så siger den paf ryger og virker ikke mere

sætter du en dc cdi på en ac model sker det intet

men fortæl enlig ikke hvad for en model du roder med så kan det jo være at der er en som kan sige hvilket stik som er til cdi og hvor den sidder

• #2   3. mar 2023 Altså jeg står med en VGA Explora Euro 2 hvor cdien var hoppet af og faldte ned i dækket og så blev rykket af. Så har jeg en giantco stealth som jeg fik gratis til reservedele. Har købt et nyt 6 polet stiksæt men har det ikke på hænderne endnu. Jeg tog bare og klippede de ledninger til cdien på giantcoen og prøvede at sætte dem på min VGA med stiksamlere. Jeg er også lidt forvirret fordi den på giantcoen er en 4 polet og den til VGAen er jo en 6 polet så vidste ikke om det kommer til at virke men gad ikke at prøve før jeg vidste noget mere om sagen

• #3   3. mar 2023 begge køre faktisk med en 6 benet cdi og de kan godt gå sammen og stikket sidder ved batteri

• #4   3. mar 2023 Det stik jeg har fra giantcoen er da 4 benet? Jeg prøver lige at kigge nede ved batteriet så

• #5   3. mar 2023 kig på selve cdi ellers er det årgang bestemt men stadig begge er dc og bare farver passer

• #6   3. mar 2023 nu bliver jeg sku i tvivl fordi kan ikke finde en cdi til stelth men alt thansen sælger skriver de sprint på når du går under stelth men cdi til den er lige så stor som din hånd med firkantet stik på også står der hy eller gy på

Explorer er vel en gammel model uden indsprøjtning og du skal ikke bruge den pink ledning det er begrænsning og understøttes ikke af gianco cdi

• #8   5. mar 2023 Det må du meget gerne

Kommentér på:
CDI ledninger

Annonce