{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Scooter gives væk {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en gammel scooter ståenden , en 45 med plader..

Mit spørgsmål er , min gamle kammerat som jeg ikke har kontakt til længere stilte den hos mig da han købte den, den mangler luftfilter.
Jeg fik den aldrig lavet så den har bare stået der i 7 år , jeg har reg attest og nøgle , men min kammrat fik den aldrig omreg til sig selv..
kan jeg godt give den væk ?? Eller hvordan gør man det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter gives væk
  • #1   28. maj 2023 Sagtens. Har man den nyeste registrering attest der findes på knallerten, så ka ka man omregistrere den til næste ejer.
    Så du gir bare løs

• #2   28. maj 2023 Prøv og slå pladen op på nummerplade.net

Betaler han stadig forsikring til den, den kan ikke omregistreres hvis den gamle plade er afmeldt, men ikke indleveret

• #3   28. maj 2023 Puha, der kan være en gæld på mange 100 tusinde hvis den har stået uden forsikring. 250kr PR dag.....Og den som står på reg attest er muligvis slet ikke klar over det. Tænker det er bedst lige at få afleveret nummerplade, hvis du vil give den væk er det jo ligegyldigt om den har plade på eller ej.

• #4   28. maj 2023 der er jo 2 ting i det

her nummer 1 dags bøder hør lige skat af først med den plade for som Thomas siger 250 hver dag

nummer 2 det er jo tyveri og hæleri du har gang i

jeg ville tage kontakt til ejer og spørge hvad den skal

• #5   28. maj 2023 Tidligere ejer må selv ligge og rode med evt gæld til det offentlige.
    Det er ikke gæld i køretøjet som sådan.

Men ja tjek den er stjålet smiley men det ska man jo altid uanset om man prøver en tur hos en ven eller køber noget brugt

Pladen ku jeg godt sige hvad jeg ville bruge til men det er nok de færreste der tænker over det så det må hellere forblive sådan smiley

Kommentér på:
Scooter gives væk

Annonce