{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
164 visninger | Oprettet:

rullers levetid {{forumTopicSubject}}

hey jeg har en gammel honda wallero og jeg har overhoved ikke forstand på knallerter kan til nøds lappe den hvis den er flad hehehe.. jeg har kørt godt over 10,000 km på den og den er blevet super sløv i optrækket og kan dårligt køre op af bakke uden jeg løber med.. den har for nyeligt (1 år siden) fået ny cylender stemple topstykke og bremseklods for og bag, men det er det eneste der er skiftet på de 10k km. knallerten er lovlig og køre normalt ca 35km/t

mit spørgsmål er: er der en levetid på ruller? og hvis ja hvor mange km er der i et set ruller?

er der andet der sådan skal skiftes efter x antal km??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rullers levetid
  • #1   20. jun 2023 nogle holder 40000 andre 1 km det er kun at åbne op og se men tænker 10000 så har de gjort det godt

• #3   20. jun 2023 mange tak.. brian og henrik håber virkelig at det kan hjælpe lidt på mit optræk og op af bakke.. har læst mig til at standard vægt er 7.5g og at gå ned i vægt øger optræk en smule men minsker topfart.. er der en af jer der har et gæt på hvor meget topfart jeg mister ved at bruge 7g ruller? bare sådan ca?

Kommentér på:
rullers levetid

Annonce