458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sikkerhed af knallert inde i byen Sikkerhed af knallert inde i byen

Hejsa

Jeg står og skal købe en Suzuki DM50

Men min opgang har desværre ikke cykelkælder, så den skal stå på gaden foran min opgang.

Jeg bor ind i Århus, i et meget roligt kvarter på Frederiksbjerg, men mit spørgsmål er, hvordan passer jeg bedst på den ikke bliver stjålet? Er det bare en kæde, eller er der en bedre måde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikkerhed af knallert inde i byen
  • #1   29. jun 2023 Jeg ville låse den med 2 tykke kæder fast til noget(som fx cykelstativ som sidder fast i jorden). Jeg ville også putte et eller andet form for gps tracking. Airtags virker fint, er små og koster ikke kassen.

• #2   30. jun 2023 2 store fede kæder med gode låse til igennem stellet ikke hjul de kan tages af men igen en batteri vinkelsliber tager de fleste kæder på indre ind 30 sek en dåse ligter gas og en hammer tager de fleste dårlige låse

• #3   30. jun 2023 Den kommer til at stå lige ude foran soveværelset ved dem der bor i stue etagen midt ind i Århus C. Tænker en vinkelsliber larmer meget. Kom i tanke om at der står et par MC lidt længere nede af en sidegade, og de har været der i et par år. Tror han bruger en skivebremselås smiley

• #4   30. jun 2023 ja men når du ud på gaden med et bat inden for 40 sek smiley men 2 store kæder er det bedste du kan gøre selvfølgelig skal den låses til noget som er boltet på huset eller en lygtepæl

• #5   30. jun 2023 Der blev stjålet en lille mc fra min opgang i maj.
    Ku høre en vinkelsliber ca midnat. Åbnede vinduet og så 4-5 drenge dernede. Sku lige finde lygten og kædøksen frem og gik ned, nok 20 sekunder efter, men de var stukket af i alle retninger en af dem med mcen.

Skivelås lader til at være sværere at ha med at gøre for dem end en lille kædelås. En stor kædelås er en fordel men ikke en ret stor fordel.

Århus er danmarks hovedstad for mc og knallert tyveri.

Men en suzuku samurai bør du ku ha i fred med ordentlige låse på.
    Den er så langsom og billig at de ikke burde stjæle den for at køre på den eller sælge den.

Man ka bare aldrig regne med en tyv.
    Ville personlig ønske man måtte skyde dem.

• #6   30. jun 2023 Jeg havde min hot stående uden for min lejlighed i 1-2 timer med kæde på(en tynd lorte en) og den var væk der jeg kom ud. Enda midt på dagen

• #7   30. jun 2023 vi have en lokal tyv som have for lidt at lave han stjal 3 4 knallerter i ugen hver uge blev han hentet af politi 6 gang var der nogle som ikke ringet til politi da han var blevet 17 sjovt nok stoppet han efter det og da han blev 18 flyttet han og har ikke set ham siden ??

• #8   30. jun 2023 Puha, tør næsten ikke have en knallert efter at høre de skræmme historier smiley 2x 14mm kædelås i hærdetstål, en garage og en skivebremse er hvad jeg har lyst til at købe lige nu, og måske varmesøgende krydsermissiler.

Kommentér på:
Sikkerhed af knallert inde i byen

Annonce