492 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hvilken dyse? Hvilken dyse?

Dav sg

Er lidt i tvivl om hvilken dyse jeg skal have i min Black magic

Opsætning består af giannelli rekord, dr Racing 70cc og 17,5 polini cp med power filter

Lige nu er der 108 dyse i hvilket jeg syntes lyder rimeligt stort i forhold til den kun køre sådan 65
Kan godt mærke den måske har brug for er par numre ned men er det ik stadigvæk alt for stort?
Den står fint i tomgang men har lidt svært ved at starte når den er helt kold nogle gange

Ellers køre den sindsygt godt med vildt optræk men det som om når den når de 65 ved 60% gas larmer den bare mere ved de sidste 40% ved ik om det kan have noget og gøre med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken dyse?
  • #1   4. aug 2023 Mht det sidste 40% der bare larmer mere, det kan være dårlig indstillet karbu, men det kan også være karbu som giver det som motoren kan bruge ved 60% gas. Så er alt det andet bare ekstra som ikke giver ydelse. Det præcis samme sker på min "lovlig" hot med 19 mm karbu. Alt over 50% gas er spil og ved topfart er alt over 1/4 gas også spild

• #2   4. aug 2023 Men det skete ogs da jeg skiftede til en original studs og karburator

Men så den kan slet ik komme op i højere fart?
    Så når jeg køre med de 60% så er det faktisk bare topfarten

Og kan den gå i stykker af det hvis jeg holder gassen på de sidste 40%

• #3   4. aug 2023 Hvis den gør det samme med std karbu er det noget andet der er galt

• #4   4. aug 2023 Altså jeg fik af vide at det var ruller der skulle være lettere, men det har ik rigtig hjulpet efter at have puttet 5,5g i istedet for 7,5g
    Kan det være de skal være endnu lettere? Eller er det måske nålen der skal et hak længere op?

• #5   4. aug 2023 Ville ikke sige rullerne skal være letter. Nåeln styrer 25-75% gas, så tænker ikke det er det. Hvad farve har dit tændrør?

• #6   4. aug 2023 Altså selve gevindet er gråt og den der lille ting hvor der kommer gnist imellem er sådan lidt lys brun
    Men er ik lige hjemme så kan ikke lige se det.

Men lige nu køre den altså virkelig godt lige indtil den gør det der

• #7   4. aug 2023 Tændrøret burde være lyse beun så det er fint

• #8   4. aug 2023 Jaer det er måske lidt til den mørke side men har kun dysesæt som lige springer fra 100-108 så det er lidt svært at indstille den ordenligt selvom 108 køre overraskende godt

• #9   4. aug 2023 Så må du få fat på nye dyser

• #10   5. aug 2023 Jeg tænker at du skal ned i en 100 og så prøv og se hvad den så gør. Syntes også 108 lyder meget højt. Har en jeg lige har hjulpet med at indstille lidt efter han gik fra 21mm til 17.5 og der sidder 98 i og den kunne godt tage en tak længere ned.

• #11   5. aug 2023 Hmm det bare sidst jeg havde 100 dyse i så kunne den slet ik tage fat, men kan det være den kan det hvis nålen bliver sat et hak ned?

• #12   7. aug 2023 Hvad gak sidder nålen i nu? Den er nemmeste at indstille hvis den sidder i midten

• #13   8. aug 2023 Den sidder i også i midten

• #17   8. aug 2023 Fair nok, men tror det er fordi der ikke er mellem stykke ved studs og karbu fordi han jeg købte den af havde bare limet lortet sammen, fordi den lyder ogs lidt utæt når jeg har 17,5 på men ikke med 12 og kan ikke få studs af karbu fordi jeg tror det er superlimet

Men havde det samme problem med min originale karbu og std luftfilter med pillet begrænsning

• #21   8. aug 2023 Nej altså den starter 1-2 kick selvom den er kold men karbu er sat fast på studs så jeg overhivedet ikke kan få den af

• #23   8. aug 2023 Har prøvet flere gange. Aner ik hvordan jeg skal få den af

• #24   8. aug 2023 Men har en anden studs og std karbu men den havde jo samme problem da jeg havde det på

Kommentér på:
Hvilken dyse?

Annonce