{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig lyd ved el start?
  • #1   4. aug 2023 Pas.
    Lyder som om noget sidder forkert nede ved starteren

• #2   4. aug 2023 Altså nede i kickstarter skjoldet? Det meget muligt fordi har først lige fået det samlet idag så det kan godt være noget sidder løst/forkert der nede

Men kickstarteren virker helt fint bedre end før faktisk

• #3   4. aug 2023 Yes dernede. Det ska sidde rigtigt for at virke ordentligt det elstarter gøjl. Det ka man google sig til rimelig nemt

• #7   4. aug 2023 Nu har jeg prøvet at tage den af og på været sikker på den er smørt ind nu har jeg gjort det et par gange den gider ik så må bruge kickstart det ik noget jeg gider at bruge krudt på lige nu der en del andre ting på den der er vigtigere ogs når kickstart får den igang første hug så vil jeg hellere bruge den

Er der her noget der er vigtigt som sidder på Kickstarter skjoldet for mig ligner det bare noget der afholder snavs for at komme der ind men kan ik få trukket lortet i?

profilbillede
  • #8   4. aug 2023 Du ka se hvor der er rent den har siddet.
    Det er bare for at holde snavs ude.

Den ska bare stikkes ind hvor den sad før

• #9   4. aug 2023 Har prøvet den bliver ved med at sidde halvt ude
    Ved godt det ligner den bare skal trykkes i men den bliver ved med at poppe ud igen må bare lige finde ud af noget andet

• #10   4. aug 2023 Måske prøver du at sætte den i omvendt. Det er set før smiley

• #11   6. aug 2023 Ja det er nu bedst hvis du tager vario skjoldet af og trækker den ind på plads. Træk i hver gummi "pind" og få den helt på plads uden og ødelægge noget

• #12   8. aug 2023 Syntes bare jeg har prøvet 3 gange nu taget den ud været sikker på den er smurt ind så den kører ordentligt den virker bare som om den sidder lidt løst?

• #13   8. aug 2023 Det kan være den er knap så gummi som den var engang. Og den skal i uden smørelse, ellers bider den sig ikke fast.

• #14   8. aug 2023 Det som om den ik sidder ordentligt i hullet det når jeg sætter den syntes jeg den sidder lidt løst ived ik om det normal Eller

Kan godt prøve at tage den af igen men det bliver først imorgen da det lige har regnet

Kommentér på:
Mærkelig lyd ved el start?

Annonce