{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Sæde lås skift? {{forumTopicSubject}}

Davs SG. Nu har jeg i nogle timer snart prøvet at google mig frem til hvordan man får sæde låsen ud af skjoldet på en Storm/Typhoon da jeg lige har købt nye skjolde men har ik fået nøgle med til den lås der sidder på de nye nogen der ved hvordan man gør tænker det burde være muligt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sæde lås skift?
  • #1   9. aug 2023 Skild det ad og kig på det. Det fiver god mening når du er gået i gang

• #3   9. aug 2023 Den der nr 14 på tegningen, er det ikke en rørsplit?
    Jeg kan sgut lige huske det helt, men jeg skal selv have fat i noget strøm bag venstre sideskjold i weekenden. Så skal jeg gerne kigge og skrive til dig bagefter så du ikke splitter noget ad.

profilbillede
  • #5   9. aug 2023 Her er et billede af bagsiden fra jeg renoverede min egen storm købt i 2020. Indrammet med rødt kan du se skjoldet bagpå. og zoomer du ind kan du se en sort prik ca kl 2 position. Mener det er en rørsplit der holder låsecylinderen.

PS: Du kan se noget af renoveringen i mit fotoalbum,det var noget af en omgang

profilbillede
  • #6   9. aug 2023 Jaer ok Tak for svarene:)

#3:Du må meget gerne skrive tilbage hvis du fandt ud af det jeg kan ik lige selv hvordan man skulle kunne få den ud selv om det virker rimelig simpelt ellers er jeg bare snot dum.

• #7   9. aug 2023 Ro på, vi finder ud af det

• #8   9. aug 2023 Nu kiggede jeg lige på dit fotoalbum hvad gjorde du med de knækkede skjolde? Købte du nye eller limede du på inder siden og malede bare på yder eller?

• #9   9. aug 2023 limede det med danalim 309 og forstærkede med glasvæv fra biltema. malede skjolde bagefter.
    Det er den bedste løsning jeg nogensinde har set til skjolde. Og limen er til både abs og pvc plast,og meget bedre til skjolde end standard tagrendelim og hjemmelavet "legolim"
    Legolim er legoklodser blandet med fortynder så det bliver til mayonnaise man bruger som lim.

profilbillede
  • #10   9. aug 2023 her er limen

profilbillede
  • #11   9. aug 2023 Jaer ok Tak så ved man det smiley

• #12   9. aug 2023 Søgte "skift af låsesæt" og så kom de her videoer
    https://youtu.be/7T-N2wVLrRY
    Og
    https://youtu.be/V_LH5Ir8M3c

Stalker sdelåsen er vist lidt anderledes men ikke meget
    Men så får du lidt erfaring med forskellige måder de fæstnes og løsnes og så ka du måske se på din egen hvordan det et meningen man gør det

• #15   10. aug 2023 Ok jeg er snot dum som sædvanlig

istedet for en split i det hul er der en lille dims du skal trykke ned og vippe den lidt ud samtidig efter der kan du bare tage en lille tang trække den ud det rigtig simpelt jeg turde bare ik helt da jeg ik gad og risikerer at ødelægge min lås men endte bare med at prøve mig frem smiley

• #16   10. aug 2023 Better to ask and be a fool for five minutes.
    Than not ask and remain a fool for life smiley

• #17   10. aug 2023 smiley

• #18   10. aug 2023 Har lige et spørgsmål mere hvad tror du vil være nemmest at afmontere begge dæk og blive kørt ned til en tank og få luft i eller køre på mine halv tomme dæk der ned?

• #19   10. aug 2023 Dum ide og køre med flade dæk. Du smadrer dem. Skub den til tankstationen

• #20   10. aug 2023 Jaer ok så det nemmest bare at få den hele ned til en tank istedet for at afmontere begge dæk?

• #21   10. aug 2023 Ja bare skub den der ned og kør hjem på den. Eller få så meget luft som du kan i dække e med en pumpe og kør forsigtigt

• #22   10. aug 2023 Udstødningen skal af før baghjulet ka komme af.
    Afhænger af hvor langt du har til tanken og hva dæk du har på og hva du vejer smiley

Ska ha skiftet bagdæk på min zip, den holder max luft 1 døgn.
    Har så en pumpe stående jeg blæser det op med hver gang... næsten hver gang smiley nogen gange kører jeg bare hvis jeg ikke ska så langt. Eller hvis jeg har travlt og alligevel ska stoppe på tanken.

Det dæk er så også total nedslidt og ska alligevel skiftes, så gør mig ikke noget det får lidt tæsk.

Er der stadig bare lidt luft i dækkene så havde jeg bare kørt derned forsigtigt hvis ikke der er mere end et par km.

• #24   10. aug 2023 Så kører jeg nok bare derned har ogs en pumpe måleren er ødelagt men pumper bare lige en smule mere luft kan ik skade da det allerede mangler meget

Er der en måde at rense en udstødning hvor man ik tænder ild til lortet?

Eller er det bare bedre at købe en ny (Jeg er fattig) ?

Kommentér på:
Sæde lås skift?

Annonce