{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Italkit med 50cc {{forumTopicSubject}}

Hej sg
Jeg har på det sidste haft en del problemer med el på min jog r( brændt tændspoler, tændrør, og stelforbindelse . Så jeg overvejer lidt at fyre et italkit på for at slippe for det, men jeg køre med 50cc malossi sport, std tap, 17,5mm cp, og er itvivl om den kan holde til det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Italkit med 50cc
  • #1   18. aug 2023 hvorfor skulle det ikke holde men du får jo ikke lys på uden at bruge et batteri

• #2   19. aug 2023 Det skal du ikke være bange for , skift du bare Til noget Italkit .. og hvis det så skal være ekstra godt og fint for din Motor , så skifter du lige til nyt af følgende
    Stempelringe - Nålelejen - pakningerne - Tændrør - Simmerringe -
    også kan du lige mærke efter om dine lejer er ok , bare for en sikkerheds skyld.
    Så vil du faktisk få en skide sjov og hurtig Scooter , taget i betrakning at det er Malossi sport 50cc setup , og fedt at høre du bruger en 17.5mm kaburator til dit Malossi sport 50cc
    Mange beholder desvære bare deres standarte kaburator på 12mm til disse kits , og det igrunden lidt synd, for så mærker man ikke hvad et rigtig 50cc sport kitt kan lave af effekt.

Kommentér på:
Italkit med 50cc

Annonce