{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

Vga explorer og vga grido {{forumTopicSubject}}

God aften alle sammen jeg har købt en vga grido 2t
Men jeg kan ikke få tændrøret til at gniste

Jeg har skiftet cdi en og jeg har købt nyt tændrør jeg har skiftet starter relæet

Ham jeg købte den af siger kaburater er nyrenset der kommer benzin igennem og vaccum virker også

Strømmen virker også
Jeg mistænker det kan være tændspoleren
Eller statoren den i svinghjulet
Jeg ville høre jer om en stator fra vga explorer kunne passe ind til vga grido

Og jeg ville høre om i har andre ideer jeg måske har overset


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vga explorer og vga grido
  • #1   26. aug 2023 Tændspolen sidder meget udsat og bliver konstant sandblæst på en Grido mens du kører. Placeringen er nede under blæserskjoldet. Spændt på stellet med 2 M6 bolte. Tager du sædet op og kigger ned foran olietanken kan du se den sidder dernede i dybet. Der går en ledning derfra der nemt knækker på grund af det sidder så udsat

  • #2   26. aug 2023 Okay tak for svar kan man sætte en ny ledning på tændspolen eller skal man ud at have fat i en ny.
    Er der en mulighed for jeg må ringe dig op er frygtelig ordblind og kan ikke altid lige få hjælp til at læse og skrive


  • #4   26. aug 2023 20862026

  • #5   26. aug 2023 Kan man tage en anden tændspolen fra en anden mærke knallert og sætte på

  • #6   26. aug 2023 Jeg mener det er skidt hvis den er knækket. om du kan bruge fra en anden??? Bare prøv. det kan højst være det ikke virker

Kommentér på:
Vga explorer og vga grido

Annonce