{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Karbu problemer {{forumTopicSubject}}

Dav sg.
Jeg står lidt og tvivler på om jeg burde købe ny karbu. Jeg har en std 50cc med tun vario og 19mm Stylepro karbu og noget Racing Indsugningskit. På et tidspunkt gad den overhovedet ikke at starte. Så brugte jeg lige et sprøjt starterspray og så begyndte den at kunne starte og tage lidt gas. Mit eneste problem er bare, at den hopper op i virkelig høje omdrejninger selvom den starter i lave omdrejninger. Så tog jeg lige karbu af, renset den, satte den på igen, og nu kommer der slet ikke benzin ned i karbu. Selvom jeg holder hånden for luftfilter indgangen, så bliver min hånd aldrig våd og der sker ikke noget med benzinen i filteret heller. Så skiftede jeg vakuum slange og sørgede for at den sad rigtig tæt, men det virkede heller ikke. Er der nogen der ved hvorfor? Er det noget med falsk luft måske?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karbu problemer
  • #1   21. sep 2023 Det lyder som en utæthed..
    Har din scoot minarelli motor? Så ku det være simmeringen.

Men to be hpnest så lyder din opsætning lidt som noget makværk smiley 19mm karbu på std cylle, intet ord om udstødning smiley så tænker der er ok sandsynlighed for det bare er en fejl40.

• #2   22. sep 2023 Når ja der sidder GG på.

Tænkte også at det var en for stor opsætning, havde bare den 19mm til at ligge. Den har virket før med stage6 Indsugningskit, men da jeg skiftede til noget andet så stoppede den bare med at virke, men gider bare ikke at købe et nyt stage6 igen fordi det var et helvede at få på. Har en Honda Dio Af18 motor smiley

• #3   22. sep 2023 Ok vil tro den bare er utæt så. Jeg ville tjekke for falsk luft hvis jeg var dig

Kommentér på:
Karbu problemer

Annonce