428 visninger
|
Oprettet:
Telefonholder hot50 {{forumTopicSubject}}
Hej
Min knægt har en telefonholder på sin Hot50 som ikke kan drejes nok ned til at man kan se på telefonen. Den er monteret fra forhandler og jeg kan ikke rigtigt se at den kan sidde anderledes, men er der nogle af jer der har bud?
jan 2023
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 2
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 263 Emner: 47 Svar: 961
(Se billedet)
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Evt prøv at drej den venstre ind over speedo, og så se om telefonen kan vinkles bedre når det er sideværs på armen istedet for i linje med armen.
Hvis ingen af delene er holdbare løsninger, så evt afmonter det skrald og smid det i skrald og monter en almindelig billig mobilholder til scooterstyr istedet for det china rheinhardt moto gøjl.
Jeg er personlig slet ikke glad for moto c.r. og det svindel de har lavet med at importere kina knallerter, sat et nyt klistermærke på og kaldt dem dansk design, fordi de selv har designet klistermærket... og solgt dem til ekstreme overpriser for det kina skrot det er sammenlignet med taiwanesiske og europæsiske køretøjer i langt bedre kvalitet men samme prisklasse.
At den tlf arm er standard på dem, og den er så dårligt design, ud fra hvad jeg umiddelbart ka se, overrasker mig desværre ikke.
Den er monteret på samme måde på billederne på moto china rheinhardts egen hjemmeside også.
Pgo hot udkom jo også for over 30 år siden efterhånden, den er ligeså old gammelt design som en vw golf 3.
Det ser ud til del 2 af armen kan løsnes og roteres med unbrako på højre side, hvis du er i tvivl om hvordan man justerer dens hæld mod højre/venstre.
Derefter kan tlfholderen roteres til den er lodret igen og så måske have nok frigang til at ku pege mod føreren istedetfor op mod himlen
Telefonholder hot50