{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Følgere: 144 Emner: 35 Svar: 89

Vand i krumtapshuset {{forumTopicSubject}}

Har en Derbi Senda fra 2017 vandkølet! Jeg har en ide op at enten bund eller toppakningen er utæt for der kommer vand ud af udstødningen. Hvordan ved jeg om det er vand eller benzin? Er helt 100 på at der er væske i krumtapshuset da jeg kan se det. Har pustet det meste væk med kompresser. Hvad er tegn på at noget er i stykker fordi det har fået vand og er rustet inde i krumtappen? Og hvor hurtig går der får det ruster og jeg kan mærke det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vand i krumtapshuset
  • #1   4. okt 2023 Du kan hurtig finde ud af hvad det er ved at smage på det. Er det benz, smager det af benz. Er det kølervæske, så er det kølervæske. Hvis du ikke kender smagen på dem, så er kølervæske sød

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#2   4. okt 2023 Ja men har pustet det ud igen. Men hvis det er kølervæske så hat det være nede i krumtapshuset i flere dage, den køre iden problemer stadigvæk, hvis det var vand eller kølervæske havde den så kunne køre var lejrene i krumtappen ikke blevet rustne.

• #3   4. okt 2023 Tjaa det lidt svært og sige. Ville ikke sige det betyder noget. Hvis der nu var lidt rust, så ville det bare være overfladisk. Så længe den ikke siger mislyde når den kører, så ville jeg ikke tænke over det

• #4   5. okt 2023 du kan for håblig lugte om det er benzin og det er bare at blæse det ud

jeg kan ikke huske om der køre vand i blokken på din model men det gør der nok så det kan både være top og bund pakning så skift begge og sammen det korrekt spænde det i moment

lige en anden ting se lige til motor olien hvilken farve det har også

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#5   5. okt 2023 Hej Brian jeg har pustet det meste ud, hvordan spænder jeg cylinderen i moment? Tak for hjælpen håber krumtappen overlever.

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#6   5. okt 2023 Og ja min model er vandkølet i hele motoren.

• #7   5. okt 2023 du spænder med en moment nøgle

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#8   5. okt 2023 Og hvor meget skal de spændes med cirka i Nm

• #9   5. okt 2023 jeg plejer 15 nm

Kommentér på:
Vand i krumtapshuset

Annonce