{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
238 visninger | Oprettet:

Brev kassen :D {{forumTopicSubject}}

Hey gutter..

Jeg har jo en Hot 50..da den var ca.. ja en 4 mdr gammel tog jeg ringen i den. så gik der jo ikek længe inden der kom politi razzia:( Så blev jeg jo selvf nakket.. Fuck..

Så jeg fik taget min scooter..og da den kom hjem sagde far..Nu skal du sgu ikek køre inden du er 16( Ham der har givet mig den. og betalte bøden da jeg ikke havde arbejde) så den blev sat op til min farmor

Så kom den hje..men jeg var dog ikke 16( Bliver jeg d.14 juli. så det er snart) Så jeg vil sgu have noget tun..

Men min far er bare blevet total politi mand pga jeg blev stoppet dengang.. må sgu ikek tune den mere.. derfor køre jeg kun med : 47mm-proma lega- ringen taget- og malossi multivar..

Men nu er jeg sgu ved og blive 16..så jeg vil sgu have noget tun til den.. da jeg så gik ind og sagde : Far, nu er jeg sgu snart 16. nu vil jeg sgu have noget andet cyllinder.. Så sagde han : NEJ!! Du ved fandme godt hvordan det går med det.. Det har du prøvet..

Og nogle gange tar han sgu bare min scooter og køre en tur for at se om den kan køre over 40..men når han er i godt humøær sir han ikke noget til det smiley

Er der nogen a jer der kender til det? Og hva sir jeres forældre til det?..

mvh Mr.D@lle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brev kassen :D
Kommentér på:
Brev kassen :D

Annonce