238 visninger
|
Oprettet:
Scooter covers / garager {{forumTopicSubject}}
Dækker I jeres scootere til når den står stille med en af de der plastik covers / “garager”, så den er beskyttet?
Jeg har desværre ikke en garage eller halvtag til min Sym Fiddle II, så den holder i det fri.
Hvis ja, er der så et mærke I kan anbefale???
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 263 Emner: 47 Svar: 961
dog Endte jeg med at få et varmende dække til som går helt ned tæt over på DBA betalte 200kr for et originalt Piaggio/Gilera Overtræk Tror jeg det er
Du kan få sådan et billigt et her i Thansen hvor god kval det er kan jeg ik sige dig, virker som et billigt tyndt overtræk
(Se linket)
https://www.thansen.dk/scooter-mc/garage/garage-til-scooter-knallert-graa/n-1514325736/pn-244696106/?gclid=Cj0KCQiAuqKqBhDxARIsAFZELmJn2CdkVabJS_hmy2XwDrgJEyPV5dQQzhbWBUK2UW040nAxOcj9lxAaAmMGEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
De er mest beregnet til at holde maskinen rene. Ikke til at holde den tør.
Står den i lang tid med pose på kan posen faktisk få den til st ruste hurtigere. Fordi den bliver våd indvendig når det blæser og regner, og når regnen så stopper bliver den ved at være våd i længere tid fordi den er pakket ind.
Det holder den kun tør i lette små korte regnskyl.
Jeg har selv en af mærket held som er god kvalitet. Bruger den i cykelkælderen til at holde støvet af en maskine der står og venter lang tid.
Havde jeg kun 1 maskine og sku jeg ikke bruge den henover vinteren, og havde jeg ikke indendørs parkering, så havde jeg gjort plads på soveværelset eller i stuen, rengjort maskinen og stillet den indendørs.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
sep 2023
Følger: 12 Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 3
Scooter covers / garager