Skævt styr/Blinde Bilister {{forumTopicSubject}}
Davs Idag her for 30min siden fandt jeg lige ud af hvor blinde og ligeglade folk i bil er i trafikken var lige på vej ned på tanken for at ja tanke og skulle så over et kryds det bliver grønt for mig og der vælger så en som holder bag mig i dreje banen at smadre ud foran mig så jeg skulle klodse bremserne og der er jo så en helvedes masse is på vejen så jeg endte med at flyve over styret og lande lige i en stor våd bunke sne så det jo altid noget, personen i bilen valgte så bare at køre og nåede ik at få en nummerplade da det pisse mørkt så det lidt øv. Men jeg reste mig så op igen og tjekkede jeg ikke mangler nogen arm osv og kørte så bare videre mod tanken halvvejs opdagede jeg så mit styr var blevet skævt, er der noget man kan gøre for at rette det tilbage har prøvet at holde fordækket og så dreje styrtet virkede ik nogen forslag?
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
Så løsn det en lille smule , og drej styret på nu .. så burde du kunne ville jeg tro uden at vide hvor en Scooter du ejer , men mig bekendt så har de fleste scooter og knallerter en form for samling mellem forgaffel og Stel
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 263 Emner: 47 Svar: 961
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
jun 2023
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Ka især huske jeg gjorde det en del på min storm og min adly cat da jeg væltede og kørte ind i ting ret tit på de to maskiner
jun 2023
Skævt styr/Blinde Bilister