{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

Skævt styr/Blinde Bilister {{forumTopicSubject}}

Davs Idag her for 30min siden fandt jeg lige ud af hvor blinde og ligeglade folk i bil er i trafikken var lige på vej ned på tanken for at ja tanke og skulle så over et kryds det bliver grønt for mig og der vælger så en som holder bag mig i dreje banen at smadre ud foran mig så jeg skulle klodse bremserne og der er jo så en helvedes masse is på vejen så jeg endte med at flyve over styret og lande lige i en stor våd bunke sne så det jo altid noget, personen i bilen valgte så bare at køre og nåede ik at få en nummerplade da det pisse mørkt så det lidt øv. Men jeg reste mig så op igen og tjekkede jeg ikke mangler nogen arm osv og kørte så bare videre mod tanken halvvejs opdagede jeg så mit styr var blevet skævt, er der noget man kan gøre for at rette det tilbage har prøvet at holde fordækket og så dreje styrtet virkede ik nogen forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skævt styr/Blinde Bilister
  • #1   19. jan 2024 Det kan sagtens lade sig gøre at få styret drejet på plads igen , men hvis det er meget svært og du ikke kan som den står nu , så prøv evt at lige at løsne skruen lidt den som holder selveste styrlejet på plads , du ved det sted hvor man sætter forgaflen og stel sammen , det bliver holdt sammen ved hjælp af nogen bolte , hvis du løsner den/m lille smule kun så lejet ikke falder ud , eller de stålkugler “ alt efter om et lejetnetop din modeller med løse eller faste holdte stålkugler “ , Men tilbage til emnet igen he he

Så løsn det en lille smule , og drej styret på nu .. så burde du kunne ville jeg tro uden at vide hvor en Scooter du ejer , men mig bekendt så har de fleste scooter og knallerter en form for samling mellem forgaffel og Stel

• #2   19. jan 2024 Det min Storm jeg gled på vil dog tro det nok er rustent afhelvedes til der men må lige kigge på det. Tak smiley

• #3   19. jan 2024 Selveste styr og lejet osv er ikke rusten fordi du kan sagtens dreje på styret og det ikke så tit det udsættes for vand eller salt osv fordi det sætter skjuldt så godt på en scooter op under plastikken , så jeg tror bare du løsne det lidt og dreje det plads , og spænde det igen med samme styrke som før

• #4   19. jan 2024 Okay får jeg lige kigget på Tak for det smiley

• #5   19. jan 2024 Jeg plejer at holde forhjulet mod en lygtepæl cykelstativ el lign når jeg har banket det skævt og så vride hårdt i styret så det retter op.
    Ka især huske jeg gjorde det en del på min storm og min adly cat da jeg væltede og kørte ind i ting ret tit på de to maskiner

• #6   19. jan 2024 Okay stod nemlig med fødderne og holdte forhjulet så der var ik så meget modstand. Tak det helt klart værd at prøve

Kommentér på:
Skævt styr/Blinde Bilister

Annonce