282 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Knallert lød mærkelig døde og vil ik starte Knallert lød mærkelig døde og vil ik starte

Hey står lige nu med en tunet Yamaha jog r som ikke vil starte da jeg havde kørt i en 15 min begyndte den at lyde mærkeligt som om den gik ned i omdrejninger men kunne stadig give gas da jeg stoppede døde den og ville ikke starte har tjekket cylinderen skiftet tændrør og vacuum som virker og ka ikke helt lige finde ud af hvad det er ps er ik helt lige den bedste til knallert fix da jeg først begyndte at køre knallert for nogle måneder siden så håber nogle ka hjælpe lidt ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallert lød mærkelig døde og vil ik starte
  • #1   20. feb 2024 Alt hjælp vil sættes pris på eller en lille ide til hvad det måske kunne være da jeg er helt ude for ideer og har tjekket alt jeg tænker kunne være fejlen idag

• #2   22. feb 2024 Hvis den gik ned i omdregninger, må man da formode at det muligvis har noget med benzin tilføslen eller tændning.

Er der Gnist?

• #3   22. feb 2024 Altså det virkede som om den gik ned i omdrejninger eller ik fik nok benno eller for meget har idag bået tjekket tændingssystemet som virker tændrør som gnister der kommer ogs benzin fra tankhanen og ned i benzinslangen har lige for 20 min siden også rensede hele karburatoren helt igennem men det virkede ikke?

• #4   22. feb 2024 Altså kan jo sige, at jeg ikke er på nogen måder ekspert. Så prøver bare med at komme med bud.

Hvis tændningen virker, det bare spiller, så må det jo være benzin tilførslen, et bud kunne være om svømmeren virkede?

• #5   22. feb 2024 det ogs helt fair sætter bare pris på svaret men vi har jo lige samlet den helt igen efter rensning og der spillede svømmeren ihvertefald

• #6   22. feb 2024 Jamen, okay.

Har du prøvet og se om benzinen, fylder bundkaret i kaburatoren hurtigt nok op, eller om den ikke kan følge med?

• #7   23. feb 2024 Har jeg sgu ik prøvet er ik lige den bedste til knallert fix endnu men hvordan ville jeg skulle gøre det?

• #8   25. feb 2024 Jamen, man lægger mærke til det, hvis at du ikke kan give gas. Så er det fordi der jo ikke er nok tryk på benzinen til at følge bundkaret op, så motoren kan få benzin

• #9   27. feb 2024 Ja det gir mening men ville det få den til at stop og slet ik kunne starte dog?

• #10   27. feb 2024 Jamen, teknisk set ikke.
    Har dsv ingen bud.

Held og lykke

Kommentér på:
Knallert lød mærkelig døde og vil ik starte

Annonce