{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
233 visninger | Oprettet:

Adin A
Adin A
Følgere: 209 Emner: 27 Svar: 108

Stempel knækket. {{forumTopicSubject}}

Betyder det her meget, hvis det her stempel har et lille stykke knækket af? Ville det ikke have en stor betydning på cylinderen efter langtid pga vægt? Jeg tænker at jeg filler den, så den ikke er skarp og så skulle det være fint.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stempel knækket.
  • #1   29. maj 2024 nej vægten gør ikke noget men hvorfor er den knækket er der en micro revne så vi den knække igen

• Adin A
    Adin A Tilmeldt:
    apr 2024

#2   29. maj 2024 Er ikke helt sikker på hvordan den smadret. Når okay, jeg tænkte vægten ville skubbe den til den ene side mere end den anden, og resultatet ville kneppe cylinderen mere på den ene side, end den allerede gøre.

Jeg har købt mange dele til 1000, og jeg er allerede op med 800 kroner profit lige nu. Jeg vil helst ikke smide nogle dele væk, men tror nok jeg skal smide det her stempel væk, da der allerede er begyndt et nyt rævne på den anden side smiley

profilbillede
  • #3   29. maj 2024 jeg ville ikke køre med det kender nogen som ville køre med det

• #4   29. maj 2024 Bare køb en ny. Koster de 100 kr så risikerer du ikke og bolle cylle

• #5   30. maj 2024 Betyder ikke noget overhovedet for dit cylinder , den yder det samme stadigvæk og
    levetiden er også den samme… men slib lige den del som er knækket så stemplet ikke er skrab der? og så evt lige tjek omkring emnet at det ikke er mere som kan knække helt af …. For det billiger at købe nyt stempel frem for nyt cylinder , he he

• #6   30. maj 2024 Hvis du vælger og genbruge det, så være meget opmærksom. Den kan godt være revnet så lidt at man ikke lige ser det

• Adin A
    Adin A Tilmeldt:
    apr 2024

#7   30. maj 2024 #4

Altså jeg skal ikke selv køre med det haha. Som sagt, jeg har købt nogle brugt dele og nu sægler jeg dem. Jeg er 100% sikker på ingen ville købe sårn et stempel.

Kommentér på:
Stempel knækket.

Annonce