Standart stempel på anden cylinder. {{forumTopicSubject}}
En af mine venner har et Naraku cylinder indstilleret. Den er dog brandt igennem, og den øverste stopper til stempleringene er knækket af. Der er blivet købt nye pakninger, en ny leje og cylinderen er bliver renset med en lille fil.
Der er dog ikke et Naraku stempel på lager og ingen magter at vente 8 dage på et stempel. Kunne man ikke bare købe et andet stempel og smække det ind i cylinderen? Jeg tænkte det her fra kgi. Den har plads til 2 stempel ringe, den har ikke en ekstra indsugningsport,
som cylinderen naturligvis ikke har OG den er 40mm.
https://kgi.dk/scooter-og-knallert-dele/peugeot/peugeot-speedfight-3-ac-2t/cylinder/stempel-40mm-komplet-19721-da
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Annoncer: 3 Emner: 75 Svar: 1.354
Og Fordi de huller på stemplet ikke er der ? Betyder ikke store ,bare sørg for at det stemplet du ønsker købe hjem , skal have samme top som den stempel der mangler .
Du ved nogen stempler er født med buet top .? andre har flad top osv …
Da anbefaler jeg dig at det nye stempel helst skal være magen til det som cylinderet normal er født med…
Hvis ikke du helt ved hvad jeg mener
Så lig linket op med det cylinderkit du kørte med og så lig linket op til det stempel du ønsker at bruge til det cylinderet nu
apr 2024
Følger: 2 Følgere: 105 Emner: 15 Svar: 68
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.086
apr 2024
???? Jeg har “renset” portene, ikke cylinder mureren. Jeg har taget en lille fil, og gjordt PORTENE mere smooth og pænere indefra. Jeg har selvfølgelig også renset cylinderen og topstykket med noget benzin. Altså hvad snakker du om hhaha?
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 51 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.086
apr 2024
Standart stempel på anden cylinder.