{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Trimfjeder {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg er ikke særlig klog på scooter så tænkte jeg ville spørge om hjælp. Min stakler kan ikke køre mere end 20 km/t den er tunet og fartbegrænseren er taget af jeg har også skiftet rullerne. Ved ikke hvad der ellers kan være i vejen overvejede om det måske kunne være trimfjedrene, har bare ingen forstand på det så ville være dejlig.med lidt hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trimfjeder
  • #1   15. jun Det er nok en fejl på tændingen, som gør at den fejler, når du giver gas.
    Tjek alle ledningerne mellem CDI og Stator og Stel.

• #2   15. jun #1 hvorfor springer du altid til fejl på tændningen når de mangler topfart? Du ved jo ikke hvordan motoren kører. Måske bare et stoppet dyse

• #3   15. jun #2
    Hvis dysen var tilstoppet, så ville den nok bare dø ud.
    Hvis chokeren stod åben, så ville den gå ud i tomgang, når den blev varm.

• Valentin  A
    Valentin A Tilmeldt:
    jun 2024

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #4   15. jun Jeg har allerede renset dysen så det er ikke den
    Men ja den går ud når den er varm og står i tomgang

• #5   15. jun #4
    Så er det nok din choker, som står åben hele tiden.

• #6   15. jun Svar lige på disse spørgmål her

Hvad er det for tun dele du har monteret på din scooter nu , nævn alle så godt du nu kan.
    Svar :
    Hvorlænge har du kørt med de her 20kmt.
    Svar :
    Har din Scooter på nogen tidspunkt kunne køre hurtiger ….
    Svar :

Angående spørgmål nr 1 , så fortæl mig lige hvad navnet er på de forskellige dele ,
    Altså hvad for en Udstøning det er og Vario system - Kopling osv osv osv …. Ikke mindst din CDI , hvad for en tunings Enhed er det

• Valentin  A
    Valentin A Tilmeldt:
    jun 2024

#7   15. jun 1 Ja den har kunne køre meget hurtigere.
    2 jeg har skiftet de der 3 skruer i kaburateren.
    3 har ikke rigtig kørt så meget på den har vare prøvet at fikse den og så køre nogle prøveture.
    Ved ikke mere end det):

• #8   16. jun Okey ,,

Så da efter du har arbejdet på din karburator og satte den på igen . Så kørte din scooter pludselig ikke hurtig end 20kmt fra det tidspunk af

De 3 skruer du fortæller du har skiftet hvad er det præcis for nogen som det er du har udskiftet igrunden

• Valentin  A
    Valentin A Tilmeldt:
    jun 2024

#9   16. jun Har nok forklaret det forkert. Den kunne køre iværtfal 40 tidligere så stod den 1 års tid ude at blive kørt på fir jeg havde ikke kørekort. Så før jeg begyndte at rode med karburatoren kunne den også kun køre 20km/t.

Det er 3 gyldne skruer tror det hedder dyse eller sådan noget

• #10   18. jun Hvis den har stårt ude i et helt år, så er der rust på stator, svinghjul eller ledninger og stik.
    Og benzinen er blevet for gammelt.

Kommentér på:
Trimfjeder

Annonce