{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
217 visninger | Oprettet:

Knallert 45 - 60 km/t? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en brugt knallert 45 af en forhandler. Han fortæller at den køre 60 km/t. Han vil gerne tilbyde at sætte andre ruller i. Sidst jeg kørte på knallert var for 40 år siden så jeg er ny indenfor området. Giver det bøvl at køre rundt i København med 50-55 km/t med politiet? Hvad sker der hvis den ryger på rullefelt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert 45 - 60 km/t?
  • #1   26. jun Du får bøde for det pga den kører for hurtig og så kan jeg ikke huske hvornår de giver dig klip i korte pga af det er en 45er

  • #2   26. jun Mener det er ved 56km/t

    Men du leger lidt med ilden når det er en 45er i forhold til kørekortet.



  • #3   26. jun Enig med Henrik når det er 45er så jeg prøvet det men man kan også nogle gange være mega heldig at slippe godt fra det vis man ikke har pillet en masse og man ikke får sin scooter til larme en masse så man ikke vækker opmærksomhed

  • #4   26. jun Den bør ikke have en topfart, som er højere end 58 kmt på speedometeret.
    Kan der overhovedet betale sig at købe brugt hos en forhandler?
    Man får jo brugte 45 kmt smidt i nakken for ingen penge, når man handler privat.


  • #5   26. jun Intet problem.
    De er lovlige når de har en topfart under 60 på gps.
    Det er 65-70 kmt på speedo.

    De er først tunet når de ka ramme 64 på gps.
    Det er 70-75 kmt på speedo.

    Har personlig kørt ekstremt meget 45 knallert i kbh.

    Politiet er bedøvende ligeglade med 45ere.
    Har overhalet dem med 70 i en 70 zone utallige gange. (På speedo..)
    De er fløjtende ligeglade så længe du ikke kører over vejens fartgrænse.

    Har sågar overhalet dem på motorvej med 90 kmt
    Intet problem

    Men kører du i busbanerne over for rødt og den slags, så kommer de efter dig....
    45 reglerne er de komplet ligeglade med og de fleste af dem aner ikke hvad reglerne er.
    Blev engang taget på en 45er af en civil efter at ha kørt over for 3 røde lys og mod ensretningen osv.... de anede ikke hvor hurtigt den måtte ku køre før den var tunet og de var ligeglade. Spurgte ikke engang.
    Jeg sagde til dem, bare fordi jeg tænkte det ska de da lige ha atvide, at den "kun" ku køre 62 på gps og så sagde de "nåmen så kører den jo for stærkt?!" Så sagde jeg jaaa altså det gir en bøde på en tusse men ikke andet. Så trak de på skuldrene og tog min plade fordi den var afmeldt og tog min kniv og min klump og skrev mig for det de gad og kørte videre.

    Hvad angår at købe brugt. Det kan absolut godt svare sig!!
    Man ka nemlig næsten kun få kina og taiwan knallerter fra ny, men brugt fra forhandler ka man få både gilera runner og piaggio nrg og aprilia sr factory osv lækre gode maskiner til super gode priser.
    Så hvorfor købe nyt og miste enormt mange penge i afskrivning, for så at køre på en taiwanesisk skod maskine eller endnu værre en kommunist kinesisk hadegave af en knallert.

    Jeg kører med ahøm ahøm, ikke helt ægte ahøm, 45 plader på mine 30ere nu, fordi så ved jeg at jeg ikke får ballade uanset hvor tunet den lyder og uanset at jeg kører 70 forbi dem i en 50zone.
    Man blir behandlet som en mc.

    Kører du dumdristigt så blir du stoppet.
    Men derudover får du lov til meget mere end normale trafikanter.

    Go for it.
    Gi den gas. Som man siger smiley


Kommentér på:
Knallert 45 - 60 km/t?

Annonce