Hot kører meget mærkeligt? {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har skrevet en del gange ang min PGO Hot herinde, som jeg bare snart er pænt træt af.
Den er rigtig fin i tomgang, og lyder normalt, tager gas og sådan, starter rigtig pænt første gang.
Nå, ville så ud og køre lige før, og den lægger næsten ud med noget mærkeligt, som om den kører, bremser, kører, bremser. Det oplevede jeg også forleden, der’ gjorde den det kun lige 3-4 meter, efter jeg startede med at køre, så var der intet. Ud over, at den ikke kom helt så meget op i fart, som den plejer, kedelig tur.
Men i dag gjorde den så det der’ nummer med at køre, bremse, køre, bremse hele vejen, og kunne simpelthen ikke komme højere op end 38 km/t. Hvis jeg var så heldig. Kørte ca. 1 km. På den, og så gad jeg sku’ ikke mere.
Så snart jeg gassede meget op, var det næsten som om, den i forlængelse med det, bare bremsede helt vildt lige efterfølgende, møg ubehageligt faktisk.
Min far og jeg er ved at opgive, det er irriterende at ligge og skrue, for så slet ikke rigtigt at finde noget.
Jeg vil meget gerne snart ud og køre også
Håber virkelig nogen ved, hvad der foregår, det virker lidt mærkeligt?
Tak på forhånd
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 731
Pil den af og find ud af om det rasler frem og tilbage derinde.
Næste punkt: Af med top og cylinder, er det i orden eller halvt revet i smadder.
Du/i skriver ikke hvad i har gjort indtil nu, så jeg gætter mig lidt frem. Begge dele omtalt kan ihvertfald give de symptomer der er beskrevet
mar 2024
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 5
Kom først kaburatorsprit i benz, dernest renset vi dyser/kaburator, har målt tændspole igennem, skiftet CDI-boks, har haft topstykke og cylinder af og skiftet begge pakninger.
Stempel og ringe var fine, dog lidt sort på toppen. Har målt mellem plus og minus på selve tændspolen, og det skulle være ok (Viste vidst nok 0,5 eller 0,05, kan ikke helt huske det).
Nyt tændrør.
Tænker nu, at gå efter en dårlig stelforbindelse, eller evt. slidt kobling. Ville en dårlig membran også være en mulighed? Har tidligere pillet skiven, fjernet tragten og den har fået 6 grams Malossi ruller i. Intet andet.
Er der noget, vi mon har overset et sted?
Der er ny rem på. Har med denne opsætning kørt op til 60-70 km/t, mere ned ad bakke.
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 731
dec 2023
Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 16
Der er sket det samme på min hot efter jeg gjorde de ting, problemet endte med at gå af sig selv efter at køre på den i mange km
Så det skulle bare køres til
Ved sgu ikke lige hvordan det virker og siger ikke med garanti det virker for dig, men det gjord det for mig
Men ellers ville jeg gætte på det noget med udstødningen, og da jeg havde det samme problem fik jeg også at vide fra nogle venner det kunne være noget med membranen eller luften
Evt check min forumemne der hedder "hot 50 30-60?" der folk der har kommet med idér der
mar 2024
Følger: 17 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 5
Hey!
Der er pillet tragt og skive, og den har kørt i flere uger med det, helt upåklageligt andda
Membranen er helt fin, men jeg ved ikke med luft, faktisk Tak, hopper lige ind og lurer (:
Hot kører meget mærkeligt?