216 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Perfekte Sommer Knallert/Scooter Perfekte Sommer Knallert/Scooter
Halløj
Jeg er ved at spare op til en knallert eller scooter til næste sommer men jeg er i tvivl om vilken jeg skal købe. Det skal gerne være en med charme, kan mindst køre fra Skive til Nykøbing Mors på en eller 1,5 tanke og den skal helst ikke være for dyrt
0 synes godt om
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 31 Svar: 24.938
men jeg ville vælge en 4 takt mindre larm gør det hele for mig
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.568
Hvad er dit budget? Cirka?
Hvor høj er du?
Hvad synes du er charmerende?
F.eks. et billede så vi ved hva vi taler om. Er det sådan noget peugeot django, eller er det bare vigtigt at andre synes den er flot?
maj 2024
Emner: 1 Svar: 1
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.568
Tænker du ska ha hjelm og lås og forsikring for de samme 8000 kr?
Det gir ca de 6000 til knallert og fix af evt ting der ska fixes/ændres.
Vil sige, hvis ikke du har pengene klar i god tid og ka bruge uger/måneder på at vente på den rette knallert kommer til salg, så blir det mere et spørgsmåål om hvad er til salg nmår du ska købe, end hvad du aller helst ville ha i en drømmeverden.
Men....
https://youtu.be/VKGZdsIkLog
og derudover så gå efter noget hvor sælgeren oplyser små detalje fejl der er på den, det er som regel sælgere der har været ekstremt opmærksomme på detaljer undervejs...
90% af annoncerne på brugt markedet har været til salg mere end 3 uger, fordi ingen vil have det møg, eller betale den pris sælger kræver... det vil du heller ikke.
De rigtig gode handler er typisk kun til salg en uge eller to,for de bliver revet væk som var det vand i en ørken.
Bruger du noget tid på at følge markedet og hvad der kommer til salg, så lærer du at spotte de rigtig gode ting der forsvinder igen lynhurtigt...
Derudover vil jeg sige det kan bedre svare sig at bruge en hel dag på at hente en knallert hjem fra lang pokker i vold, og bruge måske 1000 kr på at få den hjem, end det kan at køre i et helt år på en skod maskine der var til salg kun 1 time hjemmefra....
De annoncer der er til heeelt ude påm bøhlandet, sælges typisk billigere og står til salg længere før nogen nakker dem.
Så vil sige tag springet hvis det er den vej pilen peger.
Har selv brugt en hel dag på at tage toget til den anden ende af landet og kørt 400 km hjem til københavn for at komme med færgen århus-odden og været hjemme endelig ved midnatstid selvom jeg tog afssted ved morgengry for at hente knallerten syd for vejle omkr frokosttid......
Men gal det var en god investering af min tid over de knap to års kørsel på den
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.173
God kvalitet, langt på literen og lidt hyggelig.
Perfekte Sommer Knallert/Scooter