{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS Tracker til scooter
  • #1   6. jul Jeg har haft held med airtags. Små så de er nem at gemme og batteriet holder længe. Mine holder ca halvanden år. Har fået stjålet min knallert 3 gange nu og har fundet den igen alle 3 gange. For de 250 kr de koster kan jeg godt anbefalde dem.

Der er lidt småting man burde gøre hvis de skal være ednu bedre. Først fjærn højtalleren. Hvis tyven får notifikation om airtaggen kan de afspille lyd fra den og nemt finde den. Hvis den er godt gemt kan det tage lang tid at finde den. Måske længe nok til de giver op.

Oven i det så kan man påpege hvor den er præcis. Fx hvis den er gemt ind i et boks i et privat cykelskur blandt flere. Jeg ved at politiet ikke åbner døre eller knækker låse medmindre de ved med 100% sikkerhed at knallerten er der. Airtaggen kan spores fra ca 5-15 meter væk(afhængig af væg materiale) så det er nemt at finde den rigtige dør

• #2   6. jul #1
    Det vil være til 100 % lovlige køretøjer.
    Jeg er ikke fan af airtags, da de kan findes og de kræver at der er en iphone i nærheden.
    Det er fint nok i DK, som har vildt mange iphones, men jeg vil hellere have noget som er mere direkte med Live opdateringer.

• #3   6. jul Deler bare mit ærfating. Jeg havde min gemt bag baglygten under ledningerne. Har enda fået den tilbage sådan her uden at de fandt den. (Billede i tyvens have)

profilbillede
  • #4   6. jul Sædet puttede jeg på den var af før

profilbillede
  • #5   6. jul Dem der stjæler knallerter idag har en gennemsnitlig iq på 85.

Airtag / android tag.
    Det eneste jeg kan anbefale.
    Alt andet er enten skrald eller alt for dyrt i min optik

• #6   6. jul Den er nok bedre placeret under fodbrættet.
    Det er så svært at få af, da alt andet skal af før det, så der kommer de ikke ind.
    Og de tager andre/nemmere ting først.
    Bundskjoldet er nok nemt nok, men så skal man ned og ligge på jorden og det gider man ikke i sit smarte Vestegns outfit.

• #7   7. jul Blev han knaldet på at stjæle den hot smiley

• #8   7. jul #7 bomberør ind af vinduet ind i stuen. Tjækkede selvfølige om der var nogle hjem først

• #9   7. jul Haha så kan han lære det smiley kunne du ikke finde på noget bedre smiley

• #10   7. jul #8
    Det dækker forsikringen jo bare.
    Så hvis det er et hus, så får han en total renovering, hvis det brænder ned og du kan ende med at betale for det hele.

• #11   7. jul Det stadig lort og skulle vente på det bliver renoveret

• #12   7. jul #11
    Slet ikke.
    Der bliver man jo genhuset og kommer hjem til et hus som pludselig er sat totalt i stand.
    Og man har ikke betalt en skid, ud over selvrisiko og man har ikke gjort en skid selv.
    Det er det absolut dummeste du kan gøre, for du gør en anden person en tjeneste.
    Og det kan blive meget dyrt for dig.

• #13   7. jul Det bedste man ka gøre ved den slags er at forhindre der sker noget.
    Kræver lidt øvelse.. har selv fået stjålet lidt ting.

Når jeg har haft skulle på ferie længere tid, eller af andre grunde har haft grund til at være nervøs for mine maskiner, har jeg for eksempel afmonteret forhjul og taget akslen med mig. Eller lukket luften ud af dækkene.

Man behøver ikke at ku løbe hurtigere end bjørnen for at overleve...
    Bare man ka løbe hurtigere end de andre potentielle ofre.....

Og bor man på vestegnen kan jeg næsten kun anbefale at overveje hvor længe endnu man gider det.
    Der er så mange bedre steder at bo, og selvom det er enormt besværligt at flytte, så er det som regel nemmere end at bo og leve i et shithole i 10-20-30 år

• #14   7. jul #13
    Mit ene barn bor i Hundige, og flytter tæt på stationen.
    Han flytter fra rækkehus til etagebyggeri.
    Så den går snart fra at stå i en have, et fredeligt område, til at stå frit ude.
    Det er heldigvis ikke en populær scooter, så den har ingen særlig værdi adskilt i dele.

• #15   8. jul jeg har brugt Sinotrack st-901. Den kræver et simkort og 12v. Eneste problem er at batteriet bliver drænet med mindre man kører hver dag

• #16   9. jul #15
    Det dur ikke.
    Den skal holde i 14 dage.

Kommentér på:
GPS Tracker til scooter

Annonce