{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pgo hot 50 2 takt
  • #1   24. jul 2024 Hvor længe har du haft den?

• #2   24. jul 2024 Jeg har haft den i et par måneder har købt den af en og han sagde der aldrig har været skiftet noget på den

• #3   24. jul 2024 Så ville jeg tjække ruller og rem for slid. Klodser foran se om de er ved at være færdige. Nyt tændtør skader ikke hvis du skifter andet samtidig.

• #4   24. jul 2024 Mange tak, nu lyder jeg sikkert dum men hvordan ser man helt præcis slid på rem og ruller? Og når du mener at det ikke skader at skifte tændrør hvis ueg også det andet samtidig mener du så cylinder og topstykke eller mener du ruller og rem?

• Marcus
    Marcus Tilmeldt:
    apr 2024

Følgere: 35 Emner: 6 Svar: 80
    #5   25. jul 2024 Hvis den er helt std. så bare send den til et service tjek hos mekaniker, så tjekker de alt og skifter det der skal skiftes, ellers bare tjek ruller og rem.

• #6   25. jul 2024 #4 hvis du aligevel bruger tid på ruller osv, så skift tændrør også. Du kan se om rullerne er slidt ved at se om de stadig er runde eller har fået kanter. Rem tjækker du ved at måle bredden på den. Du skal også tjække mellem tænderne om der er små revner i det

Kommentér på:
Pgo hot 50 2 takt

Annonce