keeway matrix 50 2t {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har sådan en keeway matrix 50 2t der giver mig en del problemer.
Jeg har renoveret motoren med alt standard , der er kommet ny stempel, cylinder membran og karburator, oliepumpe, stator, tændrør og luftfilter.
Den eneste ændring jeg har lavet er at jeg har sat en cylinder på fra en vga digita men den har samme varenumre som matrix men stempel er til en matrix der er derfor ikke huller i toppen som der er på en digita, det er helt lukket så mit spørgsmål lyder på om det kan gøre at den ikke vil tage gas ordentligt og kører sløjt men står fint i tomgang.
Jeg har forsøgt alt med justering og prøvet med den gamle membran og intet hjælper.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Eller karburatoren er indstillet helt forkert.
maj 2022
Emner: 3 Svar: 7
Jeg har været meget opmærksom på at der er rent inden jeg satte nye pakninger på og har også prøvet at sprøjte med startgas omkring motoren for at se om den skulle stige i omdrejninger og derved være utæt for det var også en tanke jeg havde med hensyn til indstilling af karburator har jeg prøvet alt også med en anden jeg har lånt fra en fint fungerende scooter og samme resultat.
Jeg fandt ud af at når jeg kører ned af bakke så Tag den fat og kører sådan set fint også op igen men lige så snart jeg stopper og holder i tomgang og skal køre igen er det det samme tager ikke gas og kører sløjt indtil jeg køre ned af bakke igen, det er som om der mangler nogen hk der er fint med kompression på cylinder og fin knist på tændrør og udstødning er der også gennemgang i og der er ikke slør i krumtap alt er som det skal være umiddelbart, jeg ved snart ikke hvad jeg skal kigge efter mere.
maj 2022
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Rens karburatoren grundigt, ved at blæse alle dyse og huller igennem med trykluft.
Skift dysen til en der er 4-5 større og se om det ændre noget.
Eller hæv nålen.
maj 2022
Men der sidder helt ny standard karburator på og har også prøvet med en anden standard karburator fra en fungerende digita scooter med samme karburator den gamle karburator er også af samme model og mærke
Og det fungerede da den kørte før så tror virkelig ikke det er den der er problemet. Med hensyn til rullerne kan de gøre så den ikke kan tage gas?
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.413
Havde en bekendt der havde en baotian. Den døde. Mekanikeren prøvede straks ny karbu.
Det hjalp ikke.
Så hentede han en til ny karbu og prøvede.
Så virkede den....
Originale reservedele til køretøjer fra kommunister er ikke det mest pålidelige i verden
keeway matrix 50 2t