{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
176 visninger | Oprettet:

Gustav B
Gustav B
Tilmeldt:
13. jun
Emner: 3 Svar: 1

Jog R 45'er {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg står i et problem, som måske også rammer andre Jog R ejere. Forleden blev jeg stoppet af politiet på min tunede Yamaha Jog R. Jeg var egentlig ikke bekymret for, om den var tunet, men problemet opstod, da politiet mente, at mit stelnummer kunne tilhøre en 45 km/t model. Det forvirrede mig meget, da jeg havde forsikret den som en 30 km/t model, og fordi den er fra før nummerpladeloven, kan man ikke bare slå stelnummeret op på en hjemmeside. Det viste sig dog, at den faktisk var en 45 km/t model, hvilket resulterede i en stor bøde. Jeg er selvfølgelig ikke glad for det, især fordi jeg troede, at min Jog R var en 30 km/t model, og sælgeren havde også sagt, at det var en 30'er.
Når jeg ser på Facebook Marketplace, bemærker jeg, at mange sælger disse 45 km/t Jog R'er og påstår, at de er 30'ere. Hvis der er andre, der står med samme problem som mig, eller som bare gerne vil vide, om deres Jog R er en 30'er eller 45'er, så kontakt mig. Jeg kan hjælpe med at skaffe typegodkendelsen til din Jog R og finde ud af, om det er en 30'er eller 45'er.
Jeg er ret sikker på, at der er svindlere rundt omkring i Danmark, der sælger disse Jog R'er som 30'ere, når de i virkeligheden er 45'ere. Jeg vil derfor råde alle, der køber en ny Jog R, til at tjekke stelnummeret først, inden de køber.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog R 45'er
Kommentér på:
Jog R 45'er

Annonce