210 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Selv tone visir? Selv tone visir?
Goddag goddag, Jeg ønsker at tone det visir der er på min Styrthjelm og før i siger jeg bare skal købe et der allerede er så kan man ikke de bliver slet ik lavet/solgt mere.
det eneste der bliver solgt til den model er klart visir, mit spørgsmål er så hvad ville være bedst, det film man også bruger til bilruder eller sådan noget tone spray?
og hvis i eventuelt har erfaring eller et link med en bestemt vare må i meget gerne dele et link
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 458 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.204
Peøv det og ødelæg dit nuværende visir.
Så er du nødsaget til at købe ny hjelm alligevel.
Ps.
Tonet visir med vinteren på vej?
Kør en tur med solbriller på, når det er aften og se hvor lidt du kan se.
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 244 Emner: 45 Svar: 924
Har så også uden tvivl tænkt mig at køre med et klart visir i sædekassen så hvis fx vejret er meget slemt så tager det max 2 sek at skifte ud, og hvis det bare er mørkt kan man så sagtens bare lige flippe visiret op og køre sådan
men igen er det vel bare og købe en rulle med sort tone film og så sætte det på ydersiden af visiret og så er det vel bare det ,så altså det kan ikke være så svært igen, det var bare om der var andre der havde gjort noget lignende eller havde erfaring med et bestemt produkt
sep 2006
Det er så meget bedre.
Mwen hvis du har 3 stk, så giv den da gas og prøv ad.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.588
Ellers blir det ligeså svært at påføre som det er at lægge et stykke papir fladt rundt på en bold uden krøller.
Du ka vist få noget wrap som påføres med føntørrer.
Det spray halløj kender jeg intet til.
Ville selv gå på youtube og se tests af produkterne inden køb.
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 98 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 506
En hjelm bør skiftes hvert 5 år.
Det er den der skal rede dit liv når besse far Hansen køre ud foran dig..
jun 2023
men tænker bare jeg må købe noget tonet folie og så sætte det på med noget sæbevand og en af de der kort formede dimser til at presse luftboblerne ud, men det kigger jeg lige på i næste uge
sep 2006
Arai
Schoi
Eller noget tilsvarende.
jun 2023
sep 2006
Forventer du at købe MC senere?
Så er den pengene værd.
Eller du skal have en billig hjelm med solbriller i.
Tonet visir dur kun i dagtimerne når der er godt med lys.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.588
De blir alt for beskidte af at sidde i den revne, hver gang man kører med åbent visir.
Og det er rimelig lav kval solbrille der normalt er indbygget. Den er bedre end ingenting men jeg har købt en hjelm uden indbygget brille nu og bruge bare et par solbriller indenunder når solen brager.
Men der er ikke noget som det privatliv man får at tonet visir.
Elsker at køre med min cross hjelm med mine fotokromiske fire iridum spejl goggles på, og camouflage balaclava for resten af ansigtet.
Har kun 1 gang købt en mærke hjelm. HJC c10. Gal en skodhjelm til prisen.
Nå jo og så var der dengang jeg havde en nolan flipup hjelm. Nøj den var dårlig også. Solbrillen flippede selv ned, ved bump. Det var altså farligt. Vægtfordelingen var skrald og flipup mekanismen gik i stykker og jeg reparerede den med en vinprop...
Ls2 hjelmene har jeg alle sammen været glade for til prisen. Thansen hjelm har jeg kun haft 1 gang og den var noget billigt bras, men den var også ekstremt billig på udsalg. Så fair nok.
Ls2 er blevet lidt dyrere end de plejede at være. Der er nok nogen andre der laver kvali hjelme til budget priser nu, simpelthen fordi de ikke er kendte endnu. Mærkevarer koster ekstra uden man får mere for pengene. Men nogen gange er livet bare for kort til at spille russisk roulette med sin tid og prøve at finde noget der er billiger end det burde være, når man bare skal ha noget der virker og ikke har tid til omveje.
jun 2023
LS2 vil ogs umiddelbart være det mærke jeg ville gå efter hvis jeg skulle købe en anden hjelm til knallert men det bliver sgu først når jeg er færdig med den her eller jeg bliver træt
og tænker så jeg forsøger med noget tone film på et af de visir der og hvis det bliver noget værre lort så kunne det måske være jeg skiftet over til en mærke hjelm istedet men nu må jeg se
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 98 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 506
Selv tone visir?