Selv tone visir? {{forumTopicSubject}}
Goddag goddag, Jeg ønsker at tone det visir der er på min Styrthjelm og før i siger jeg bare skal købe et der allerede er så kan man ikke de bliver slet ik lavet/solgt mere.
det eneste der bliver solgt til den model er klart visir, mit spørgsmål er så hvad ville være bedst, det film man også bruger til bilruder eller sådan noget tone spray?
og hvis i eventuelt har erfaring eller et link med en bestemt vare må i meget gerne dele et link
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 452 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.092
Peøv det og ødelæg dit nuværende visir.
Så er du nødsaget til at købe ny hjelm alligevel.
Ps.
Tonet visir med vinteren på vej?
Kør en tur med solbriller på, når det er aften og se hvor lidt du kan se.
jun 2023
Følger: 7 Følgere: 182 Emner: 33 Svar: 793
Har så også uden tvivl tænkt mig at køre med et klart visir i sædekassen så hvis fx vejret er meget slemt så tager det max 2 sek at skifte ud, og hvis det bare er mørkt kan man så sagtens bare lige flippe visiret op og køre sådan
men igen er det vel bare og købe en rulle med sort tone film og så sætte det på ydersiden af visiret og så er det vel bare det ,så altså det kan ikke være så svært igen, det var bare om der var andre der havde gjort noget lignende eller havde erfaring med et bestemt produkt
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 452 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.092
Det er så meget bedre.
Mwen hvis du har 3 stk, så giv den da gas og prøv ad.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.400
Ellers blir det ligeså svært at påføre som det er at lægge et stykke papir fladt rundt på en bold uden krøller.
Du ka vist få noget wrap som påføres med føntørrer.
Det spray halløj kender jeg intet til.
Ville selv gå på youtube og se tests af produkterne inden køb.
Selv tone visir?