{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knallert spørgsmål
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.097
    #1   26. dec 2024 1. Nej, hvem har bildt dig det ind ? Selvfølgelig skal der være stelnummer på selvom der er nummerplade.

• #2   26. dec 2024 Der skal altid være stelnummer, og det skal kunne læses uden at gøre andet end at kigge på det.
    Det er vigtigere end nummerplade. Meget vigtigere.

Det er normalt at hot er svær at starte efter en uges stilstand.
    Det er nærmest alle maskiner med karburator, fordi benzinen i karburatoren fordamper på en uge og så ska der lige ny benzin ind igen før den vil starte.

Derudover er de fleste hot i så dårlig stand og så forskruede at de har problemer med at starte selvom der kun er gået 1 dag smiley
    Så det afhænger af standen på den om den ska ku starte nemt eller ej

• #3   26. dec 2024 det er en jeg har snakket med på dba da jeg spurgte hvad stel nr var sagde han at han ikke vidste hvor man kunne se det på knallerten og at det heller ikke var vigtigt da den skulle bruge nr plade.. og så siger han også at den dårligt optræk når den er kold da han mener at alle knallerter kører dårligt når den er kold..

Altså jeg har ikke vildt styr på knallert og sådan noget
    så ved i om det er scam?

Tak

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.097
    #4   26. dec 2024 Du skal ikke tro på ham på DBA, stelnummer skal være der, og det skal være let synligt og let at aflæse.

Aldrig købe en scooter/knallert uden at tjekke stelnummer, og hvis der er nummerplade på så husk at tjekke om registreringsattesten er i samme navn som sælger har, bed gerne om ID så du selv kan sammenligne. smiley

Kommentér på:
knallert spørgsmål

Annonce