Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mål på orginal yamha jog r rem
  • #1   23. jan Har oplevet de tit er forkerte mål.

• #2   23. jan Husker det som 754 x 16,5.
    Tjek på twostroke.se
    Vælg din maskine.
    Vælg reservedele.
    Vælg drivline.
    Vælg drivrem
    Så kan du se den originale rem. Målene står i navnene på varerne så det er nemt

• #3   23. jan Jeg syntes bare at der jeg målte min orginale rem så var den kun de 745mm

profilbillede
  • #4   24. jan Så var den "standard".
    Ikke original.
    Men der er en god grund til de fleste tuner remme er en lille smule kortere end original remmene.

• #5   24. jan Hvorfor det?

• #6   24. jan Det kan trække remmen lidt længere ned mellem bagerste remskiver så man får et lidt højere højeste gear.
    Et par kmt.
    På bekostning af at laveste gear så bliver en mikro lille smule højere

• #7   24. jan Så det er kun vis man har sat nogle støre gear i, ellers gør det så ens scooter køre langsomere

• #8   24. jan Nej.
    Medmindre du ved mere end malossi, polini osv smiley

Der er lidt ekstra at give af i bagerste remskiver, ligesom der normalt er lidt ekstra at give af på vario.
    Men den procentvise gevinst i maxgear ved at udnytte de ekstra mm på bagerste remskiver, er større end den procentvise gevinst ved at udnytte de ekstra mm på vario.
    Skal den være længere skal den også være bredere, før det giver topfartsforøgning.
    Men der er en grænse for hvor meget bredere den kan blive før remmen ikke ka gå i bund på vario eller bagerste remskiver, så derfor er de alle sammen kortere end originalerne.
    Bare se på twostroke hvor alle målene står på alle remmene til den enkelte maskine.

Men ja speedline er helt ude at sejle når det kommer til remme smiley

Kommentér på:
Mål på orginal yamha jog r rem

Annonce