Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.
  • Indstil vaskemaskine i vatter 350 kr.
  • Skifte pære på billygte 250 kr.
  • Rengøring af overflader og vægge 1.000 kr.
  • Opsætning af fire gardiner fra Jysk 700 kr.
  • IKEA møbelmontage. Kommode og opbevaringsskab 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO Hot 50.. hvorfor?
  • #1   28. jan Derfor
    Man ser dem overalt og derfor køber alle dem.
    Det startede med at de blev købt i tusindvis af postdk fordi de var billige.
    Så begyndte nogen at købe dem privat, fordi de var billige.
    Så købte flere dem fordi der var mange af dem.
    Og nu er der ingen der tør sige kejseren er nøgen. Istedet leder folk efter hvor de selv kan betale for ingenting så de blir ligesom de andre.

Samme grund til nogen enkelte restauranter får så mange kunder.
    Der opstår lang kø, så bliver folk interesserede og stiller sig i kø.
    De andre restauranter der ikke har nogen kunder holder folk sig væk fra.
    Succes avler succes. Desværre går det nogen gange galt og så stemmer alle på en lille østrigsk mand med et sjovt overskæg.

• #2   28. jan pgo hot 50 køre rigtig godt så længe men ikke tuner dem mere ind sport de er ikke glæde for racing tun deres vario system er til at lukke op og skide i smiley

• #3   28. jan Lyset er ekstrem dårligt på dem.
    Der er meget lidt plads til ben og knæ.
    Fodbrættet hælder opad bagtil så man kan ikke sætte fødderne tilbage heller.
    Der er en hård kant i sædet mellem fører og passager del så man kan heller ikke sætte sig længere tilbage.
    De kører ekstremt kort pr liter benzin.
    Der er ingen bagagekrog.
    Tankdækslet sidder bagerst som i helt gamle dage, og er af den gammeldags type som holder op med at slutte tæt ved slid.
    Låsecylinderen på tankdækslet får regn og sprøjt fra bagdækket og ruster med tiden.
    De burde koste mindre end en vga fra thansen, men koster det samme som en moderne peugeot.
    Der er noget galt med alle knallerter, og noget godt ved alle knallerter.
    Men altså jeg har haft mange knallerter og aldrig overvejet en hot.
    Overvejede engang en pgo libra, men det er samme motor som hot og så droppede jeg den tanke. Ellers fedt nok design på libraen. Hotten er designet i 1990'erne og var selv dengang en af de dårligere knallerter.
    Men den var billig. Og den var indrettet smart til fragt stillads man ku købe som ekstra udstyr.
    Det er derfor skruerne sidder på siden af fronten og lygten er som den er.
    Det er ikke meningen den skal bruges til andet end som billig firma fragt knallert kørt af små asiatere med korte ben der får 1$ i timen for at køre den rundt i en by med max 50kmt.

profilbillede
  • #4   28. jan I modsætning til stort set alle andre knallerter (med undtagelse af få Yamaha'er) så er de ikke en komplet bunke øjebæ at kigge på.

• #5   28. jan Der er jeg temmelig modsat smiley
    Synes den ser middelmådig ud højest, sådan en hot.
    Minder mig om en deform and set fra siden.
    Så er jeg klart mere til apriliaerne og gileraerne og benellierne. Og hondaerne og yamahaerne og peugeoterne.
    Men den ligner en bw's sådan en hot og det er pluspoint, selvom den ved nærmere anskuelse ligner dens deforme lillebror med det overhæng bagtil og det hulrum over forhjulet og den brede røv de to store sidepaneler ligner fordi de er lavet til at have stillads på med sidetasker.

Men ok nogen elsker bare tykke rødhådere tøser og det har jeg fuld respekt for smiley så er der flere af de tøser jeg synes er pænest tilovers til mig smiley

profilbillede
  • #6   28. jan De er næmme at skruge på og det er klart noget af det der gør dem populære og delene var meget billigere før i tiden

Kommentér på:
PGO Hot 50.. hvorfor?

Annonce