{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

grillpary til ild i haven... {{forumTopicSubject}}

Jaa i dag skulle vi drenge grille og det fik vi også for alle pengene smiley

vi var hjemme hos en ven for at spise og hygge os.. da vi havde spist, ville en ven flambere en lille pølse på grillen. Så han tog fast i benzindunken og hældte på... Ilden spredte sig til 5L dunken.. han rystede den, hvor benzinen ramte hans ben... Han smed dunken på jorden og trampede på den. Imens spredte benzinen sig og af hans ben... Han sparkede og reagerede ( han lignede en mongol..) Da han endelig Fik taget noget af ilden af fra hans ben sprakede han dunken hen til det dummeste sted... lige hen i den 2 meter høje hæk... Hvor ilden gik amok... det endte med at politiet og brandfolk kom.... Seriøst har aldrig grint så meget... :D:D:D:

det fedste grillparty ever.. :::D:D:D:D Alt var røget.... Han havde brændt noget af hans hår af foran i panden... og på benet... Ej hvor var det grniern... men sindsygt...

Men da jeg var igang med at hente vand skulle jeg ned af en trappe.. jeg kunne ikke se noget pga: røg.. Så det sluttede med at jeg bankede hovedet ned i en trappe og fik en flæge i hagen.... DET VAR SÅ SJOVT:..

Synes lige i skulle høre det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grillpary til ild i haven...
Kommentér på:
grillpary til ild i haven...

Annonce