Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gilera stalker
  • #1   24. feb den er jo renoveret 100 gange siden var ny så det kan du ikke regne med km på klokken

• #2   24. feb det er jo ikke sikkert den er renoveret

• #3   24. feb Kommer meget an pånom den har kørt om vinteren eller ej. Kommer også an på hvordan tidliger ejer har behandlet den. Det er jo ligesom med biler. Nogle lever ikke så længe, hvor andre lever til ejeren giver op på dem

• #4   24. feb Uendelig langt, hvis den bliver vedligeholdt.
    Har set stalkere i italien med over 70'000 på tælleren, og en enkelt med lidt over 10'000 der så ud til at have kørt km tælleren helt rundt og startet forfra

• #5   27. feb Min knægt som stadig scooter rundt indimellem har en Piaggio NRG Power der havde kørt 13000km i 2020 da han købte den. Efter et uheld med remmen der gik i smadder og tog lejerne i krumtappen lavede jeg motoren igen med nye lejer osv.... Den har gået omkring 50000 og fejler intet. Lyder stadig utrolig sund, men den er næsten lovlig og holdt i orden (skiven pillet), det er ret væsentligt i forhold til holdbarhed. For hver 12-15000 km snupper jeg cylinderen af og rengøring alt som top, stempel og ringe og udstødningsafgangen. Det er det

Skriver sammen med en på Sjælland indimellem, han har 2 runnere, den ene har gået 85000 og den anden over 100000 helt lovlige

Kommentér på:
gilera stalker

Annonce