Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
hvor kan man finde en std jog gearing Laver en lovlig Jog R lige nu til og tuller rundt på. Har bare det problem at der sidder en 15-41 eller 51 sekundær ...
Generel Snak
Oprettet:
1 time
Visninger:
6
Knallert blokeret af kommunen Hej allesammen. Mig og min ven står med den samme problem, at vores knallerter er blokeret af kommunen. Jeg har prøve...
Generel Snak
Oprettet:
21. mar
Visninger:
147
el knallert Hej er der nogen der kan anbefale en god el-knallert? har selv kigget lidt på thansens "VGA R3" nogen der ved om det ka...
Generel Snak
Oprettet:
21. mar
Visninger:
79
Kendskab til denne knallert? https://www.scooterworld.dk/skyteam-x-bongo-titanium/ Hej er der nogen der har kendskab til denne knallert? Er de...
Generel Snak
Oprettet:
20. mar
Visninger:
98
hvordan skifter jeg spejlet på min vga firefox euro 4 hej jeg kunne godt bruge noget hjælp til at få spejlet af min vga firefox da jeg har købt en telefon holder som skal se...
Generel Snak
Oprettet:
20. mar
Visninger:
77
Olie ud af udstødning Har lige købt en Honda sfx og den drypper lidt ud af udstødningen hvad kan det skyldes?
Generel Snak
Oprettet:
19. mar
Visninger:
82
Gilera stalker gaskabel Hej alle Jeg har haft problemer med min stalkers gaskabel og skal bruge et nyt men ved ik hvilke jeg skal købe. Er der...
Generel Snak
Oprettet:
18. mar
Visninger:
113
Pålidelig billig knallert Davs, jeg leder efter en knallert der bare skal kunne få mig fra punkt a-b så billigt som muligt i ca. 3-4 år hele året...
Generel Snak
Oprettet:
17. mar
Visninger:
103
Hot 50 ingen strøm Hej sg. Jeg har for nylig skiftet ledningsnet og tændingslås på min hot, men der går ingen strøm rundt, ikk til styret...
Generel Snak
Oprettet:
17. mar
Visninger:
125
Politiværn på en hot Dav. Blev taget af politiet her i torsdags og så blev jeg jo selvfølgelig rullet. Og den er jo ikk lovlig. Så har lige ...
Generel Snak
Oprettet:
16. mar
Visninger:
117
Dyse topfart Hej SG Når min hot kører på sit højeste så dør den og skyder nogle gange, men så slipper jeg gassen og så kører den fi...
Generel Snak
Oprettet:
15. mar
Visninger:
97
Nogen der ved om 3 egers skjold passer på 6 egers skjold. Nogen der ved om 3 egers skjold passer på 6 egers skjold. og hvorfor deres er så hejset op i bagenden?
Generel Snak
Oprettet:
13. mar
Visninger:
97
Forgaffelben Passer store forgaffelben på lille forgaffel og omvendt? Det en hot 50
Generel Snak
Oprettet:
13. mar
Visninger:
85
3 egers kaliber på 6 egers forgaffel Dav derude Jeg er igang med at lave en spacer/afstandsskive til min 6 egers forgaffel da jeg kun har en 3 egers kalibe...
Generel Snak
Oprettet:
13. mar
Visninger:
104
Søger El Scooter Hej folkens. Jeg overvejer at købe min første el scooter. Af praktiske årsager kigger jeg efter en fra thansen. Men jeg...
Generel Snak
Oprettet:
13. mar
Visninger:
94
Suger ikke benzin Min stalker suger ikke benzin og den har fået nye membranplader, ny bezin, nyt tænrør og indstillet tænding perfekt. De...
Generel Snak
Oprettet:
12. mar
Visninger:
164
ka politiet det? hej sg er kommet i den pisse trælse situation at der var en billist der prøvede at køre mig ned med vilje hvor min kamm...
Generel Snak
Oprettet:
12. mar
Visninger:
242
Vespa bravo fodpedaler Hej derude. her forleden kørte jeg på min Vespa bravo og jeg følte at mine to fodpedaler gav et knæk og der jeg kiggede...
Generel Snak
Oprettet:
12. mar
Visninger:
118
Hvilke trykfjeder skal jeg vælge hej sg Jeg har en std hot, pillet skive 4g ruller Har hørt jeg bare skal vælge den gule trykfjeder fra malossi er det...
Generel Snak
Oprettet:
11. mar
Visninger:
107
jog r hej, jeg har en yamaha jog r fra 2005, alt virker på den, undtagen speedometeret, tankmåleren virker, men ikke hastighe...
Generel Snak
Oprettet:
10. mar
Visninger:
73

Annonce