Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til comet
  • #2   24. mar 50 60 sammen som hot

men lad være den knækker krumtap

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    mar 2025

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3
    #3   24. mar Brian n

Okay tak for svar, har du nogle bud til hvad jeg kan gøre ved en comet for at den kommer op i den høje ende af lovlig?

• #4   24. mar hvad mener du du kan jo altid bare slibe skiven lidt

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    mar 2025

#5   24. mar Så den bliver mindre, er det rigtigt forstået?`

Har det lidt samme effekt som at tage den ud, bare ik lige så voldsom

• #6   24. mar hvis du sliber skiven mindre presser variator mere sammen det vil give mere fart korrekt

• Simon H
    Simon H Tilmeldt:
    mar 2025

#7   24. mar Hvordan gør jeg det?

Er sandpapir nok?

• #8   24. mar sandpapir kan du gøre det kommer til at tage lang tid men det kan du bare lim sandpapir på et bor eller en plade og køre skiven frem og til tage på den og drej den en gang i mellem

• #9   25. mar Brian N. smiley

Jeg har selv en meget gammel PGO Comet som starter og køre 100% fejlfri stadigvæk og den har standart krumtap og Topperformances Trophy 70cc cylinder kit og med den her
    Technigas Silent Pro Udstøning monteret …
    Det vel tæt på omkring 15år siden nu at jeg satte dette her TP 70cc Trophy cylinder kit på den og sener hen silent på …. Men stadig en del år siden efterhånden , og i min Comet virker krumtappen stadigvæk .
    Skal så selvfølgelig huske at sige , at jeg er ikke så stor fan af det her med at holde gassen i bund hele tiden, jeg køre generelt aldrig mere end de her små 40-50kmt så om dette har noget at sige med krumtappen har holdt så længe i min Comets motor ved jeg ikke ..

Simon H .
    Selv om det Brian fortæller ikke er helt forkert og har lidt sandhed med sig , så syndes jeg måske alligevel også det vigtig at fortælle dig , Hvis en krumtap knækker så sker det generelt ikke lige i det minut du sætter silent Pro Udstødningen på en Comet , Som regl når krumtapper knækker sker det i forbindelse med scooteren har lagt og kørt oppe i de høje RPM i længer tid af gangen , Det jeg forsøger at fortæller dig her er at du kan sagtens Momter silent Pro udstødningen på din Comet , Men tænkt lidt over det her med at holde Gassen i bund fra A til B Hele tiden . Fordi du engang i mellem gør det for at mærke det hele lidt, burde det ikke ske så meget ved … Bare du holder øje med hvordan det hele det køre og lyder i motoren …
    men det ikke helt forkert det som Brian N skriver. Så ha det med når du Køre

• #10   25. mar jeg har bare oplevet 3 som er knækket to som kun have taget beslutningen og en med noget 70cc sport

• #11   25. mar Ja det er heller ikke helt forkert hvad du siger , var det på tændnings siden de knækkede ved dig , De kan også have en svagheder på Vario siden men syndes altid fejlen opstod på tændingens siden

• #12   25. mar ja det er det jeg har oplevet ligesom am6 og hot lige ved lejet

• #13   25. mar Ja det tænkte jeg nok he he. Det fordi de kommer over den antal RPM som svinghjulet er afbalanceret til , Ved man læser at hot - Comet osv at deres sving hjul er afbalanceret til 15000 RPM , men det tror jeg ikke , jeg er sikker på det ligger ved 12000 RPM

Kommentér på:
Udstødning til comet

Annonce