{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

kære sexdoktor off topic {{forumTopicSubject}}

Kære Dr Frank tak for en god postkasse. Jeg har et problem med min mand jeg tror at han er pervers og mærkelig forleden overraskede jeg ham ude i badeværelset med sit hoved oppe i røven !!! Han sagde at han var faldet og ikke havde gjort det med vilje.Kan man det ? Jeg har også fundet sæd i min støvsuger kan det være ham ,og kan min støvsuger gå i stykker af det ? Mange kærlige hilsner Myrna

svar fra lægen

Kære Myrna du har intet at frygte din mand er helt normal den slags sker ofte særlig i svømmehalle og badeanstalter hvor folk løber mellem bruserne.Det er derfor at der altid er en bademester til at hjælpe folk fri.
Med hensyn til din støvsuger har din mand nok bare ville fjerne nogle fnug under forhuden hvorefter penis er smuttet ned i mundstykket.Det er ikke noget den tager skade af, tvært i mod så hænger støvet meget bedre med lidt sekret ved mundstykket.Bare rolig din mand er helt normal .
Mvh Dr Frank

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
er den for lille ?

Jeg er en mand på 27år og jeg har et KÆMPE problem! Jeg er så forelsket i en pige, (som jeg har kendt i ca. 4 år) og hvis vi skal være sammen vil hun, forståeligt nok, også i seng med mig - det vil jeg også meget gerne. Men jeg er bange for at min pik er for lille. Når jeg er ophidset, er den ca. 8-10 cm. lang og ca. 2 - 2,5 cm. bred. Er det nok til at tilfredsstille hende? Jeg har heller ikke nogen forhud, "hovedet" er altså nøgent når den er stiv...
Jeg beder jer! Det har holdt mig søvnløs i 3 dage nu! og jeg elsker hende mere end nogensinde!!
Splint

svar fra lægen
Kære Splint
Ja din pik er for lille glem alt om at tilfredsstille nogen med den ! Send din kæreste ud til MC-Røvtur og tag i stedet kontakt til den dygtige Penis kirug Jørgen Ege han fikser den i en ruf.
God fornøjelse Mvh Dr Frank

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kære sexdoktor off topic
Kommentér på:
kære sexdoktor off topic

Annonce