308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

HVORFOR?! HVORFOR?!

Fatter ikke hvorfor i vil have ulovlige knallerter?! Forsikringen gælder sku ikke hvis i laver noget lort på jeres knallert.. Heller ikke om i så låner den ud, så hænger i sku stadig på den.. Knallertkørerne har de senste år fået en lortede omtale, og alle der kører på knallerter bliver der kigget skævt til.. også os der kører lovligt, fordi vi har indset fysiske såvel som den ØKONOMISKE fare ved at køre på tunede knallert.. Kør endelig ud og slå jer selv i hjel! Det bliver fedt når der snart kommer nummerplader på 30-knallerter, og alt skal indregistrers!

Håber selv i kan samle jeres knallert når politiet en dag tager den med på stationen, får at checke den i hovede og røv! Så kan i gemme den papkasse i får den tilbage i, og samle nye lovlige reserve dele!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVORFOR?!
  • #1   29. apr 2004 Er helt enig med dig men der kommer ALDRIG nummerplader på en 30...

• #2   29. apr 2004 matrin k du lyder sq som min mor nu!!!

• #3   29. apr 2004 ja piv lille barn. hvem gider køre 30 ? dig kun smiley
    skal ha noget der rykker smiley

• #4   29. apr 2004 hmm ok.. det er din holdning.. jeg gider sku ikke køre 30km/t
    det er jo røv stenern...

• #5   29. apr 2004 Haha ja det er sku kun gamle mennesker der kører 30:P Men du sku da sagtens styre en knallert/scoot med 60 eller mere... Sys de sku lave loven om, 60km/t og så ud på vejen... Scootere hører sku ikk hjemme på cykelstien, hvor man konstant skal dytte af gamle mennesker, cykler, heste, børnehaver på udflugt osv.

Stay Sick Fuckers;)

• #6   29. apr 2004 Jeg er faktisk mere enig med dig thomas R...

• #7   29. apr 2004 Godt at høre der er nogen der er med på mit forslag:)

• #8   29. apr 2004 Lovligt... Hva faen er det??? Det lyder som noget min mor putter i maden!!!!

• #9   29. apr 2004 Hehehe:D:D:D:D

• #10   29. apr 2004 jeg syntes det er sygt at man ska gi næsten 16.000 for en Suzuki katana Luftkølet når den kun ka køre ligså hurtig som en på en cykel ka hvis ham på cyklen lægger krafter i...

• #11   29. apr 2004 jeg syntes det er sygt at man ska gi næsten 16.000 for en Suzuki katana Luftkølet når den kun ka køre ligså hurtig som en på en cykel ka hvis ham på cyklen lægger krafter i...

• #12   29. apr 2004 jeg syntes det er sygt at man ska gi næsten 16.000 for en Suzuki katana Luftkølet når den kun ka køre ligså hurtig som en på en cykel ka hvis ham på cyklen lægger krafter i...

• #13   29. apr 2004 Well de snakker om at lave en lov om at indregistrer 30knallerter.. Jeg kan sku da også godt lide at kører stærkt, men jeg har sku bare ikke råd til at betale skaden hvis en idiot køre ind i mig.. for så skal JEG betale fordi min knallert var ulovlig..

Iøvrigt skal i da snakke pænt.. det er jo kun et debat indlæg!

• #14   29. apr 2004 Det har du hørt forkert det om at 30 ska ha numre plader for det har de ikke snakket om så lad være med at sige så noget...

• #15   29. apr 2004 By the way.. Så er de der "wannabe" motorcykler lamme.. Vent til i bliver 18 og køb noget der sparker mere røv en 50kubik.. Det har jeg ihvertfald tænkt mig at gøre.. En 30'er lyder sgu også lam.. Men rolig nu.. vi bliver vel snart 18!

• #16   29. apr 2004 Det er der sådan set kommet et lovforslag om, hvis du ville følge lidt med i færdselspolitiets forslag, ville du vide det!

• #17   29. apr 2004 ja nu er jeg ikke fan af politiet så jeg følger ikke med i hvad de laver for jeg syntes de er dumme nogle gange men du må jo syntes de er cool siden du ved så meget...

• #18   29. apr 2004 jeg syntes det er sygt at man ska gi næsten 16.000 for en Suzuki katana Luftkølet når den kun ka køre ligså hurtig som en på en cykel ka hvis ham på cyklen lægger krafter i...

• #19   29. apr 2004 Til martin K... Hmm en scooter 30 er en 50 kubik eller rettere sagt en 49,1.... Men med tun cylinder og lidt blir det en 70-80 stykker... så jeg tror den "sparker røv" selvom du er 16 eller 18....

• #20   29. apr 2004 Min scooter køre ikke forstærkt.. Den KAN køre forstærkt, hvis jeg ikke holder igen. Ligesom en bil.. Den kan også køre forstærkt, men det afhænger ligesom af køreren..

Grunden til at knallerten er lavet til at kunne køre de ekstra kilometer i timen, er for ikke at overbelaste motoren, så den har lidt af at give af.. tror mere eller mindre at man smadre motoren, hvis man køre topfart hele tiden.. den skal have lidt at give af..

bare fordi man følger med i verdenen omkring sig, betyder det ikke at man er fan af politiet, wise-boy!

• #21   29. apr 2004 Min scooter køre ikke forstærkt.. Den KAN køre forstærkt, hvis jeg ikke holder igen. Ligesom en bil.. Den kan også køre forstærkt, men det afhænger ligesom af køreren..

Grunden til at knallerten er lavet til at kunne køre de ekstra kilometer i timen, er for ikke at overbelaste motoren, så den har lidt af at give af.. tror mere eller mindre at man smadre motoren, hvis man køre topfart hele tiden.. den skal have lidt at give af..

bare fordi man følger med i verdenen omkring sig, betyder det ikke at man er fan af politiet, wise-boy!

• #22   29. apr 2004 Klaus N, du brokker dig over prisen.. hvorfor venter du så ikke til du bliver 18 og køber en brugt 250" MC, istedet for en 30" cykel med motor?

• #23   15. maj 2004 "Kør endelig ud og slå jer selv i hjel!"

Nu er det sådan, at den hurtigeste knallert i DK kører ca. 170 og gennemsnittet ligger måske på 60-70km/timen...

Men du snakker om at købe en motorcykel... en 250ccm kan nemt kører 200km i timen. Tror changsen for at kører galt på en motorcykel er større end på en knallert....

BTW. skal man også huske på at alle de scooter/knallerter vi kører på, er lavet til at kører 60-80km i timen.. men kører kun 30km, den ved bliver motoren heller ikke ødelagt ved at man giver den fuld gas hele tiden....

angående det med nummerplader, tror jeg næppe de laver reglen med tilbagevirkende kræft... det vil sige at scooter købt før den nye regl, bliver fritaget for at kører med nummerplade

Kommentér på:
HVORFOR?!

Annonce