{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

set på bilgalleri om 2 ger {{forumTopicSubject}}


Skrevet: 29-07-2005 23:46:11

Dette er en historie fra det danske land, som omhandler
min personlige udvikling. Jeg er en normal fyr på næsten 22 år, har ofte været vellidt ligesom jeg kan lide andre mennesker, vokset op på landet, opdraget pænt og med indstillingen om ikke at have fordomme over for andre. Det blev der i den grad lavet om på i dag. Et vennepar, min kæreste og jeg havde haft en hyggelig dag i BonBonland. Vi kører sammen i min bil, og på vej hjem kommer en mørkeblå Vento bragende op bagfra, overhaler ham der kører bag mig, og er lige ved at ramme mig da han trækker ind. Ved dobbelttrukne linier overhaler han mig, og jeg reagerer (forkert) ved at give ham fingeren. Han gør såmænd abre gengæld, og jeg regner således dette er ude af verdenen.
Ved Næstved skal jeg dreje ind og have benzin på. Pludselig kommer Ventoen farende, og bremser 15 cm fra min højre bagskærm. Jeg stiger selvfølgelig ud af bilen, og ligeledes gør min kammerat. Ud af den mørkeblå Vento stiger en nydansker på omkring min alder ud, og går hen i mod mig. Han spørger hvad fanden jeg har gang i, og jeg siger til ham om han ikke skulle tage og køre pænt. Det var fuldstændig hjernedødt som han kørte. Han reagerer ved at kalde mig en masse ukvemsord, samtidig med han stiller sig helt op af mig. Jeg træder væk indtil jeg når min egen bil, hvorefter jeg skubber ham væk, og beder ham om at passe sig selv. Han går igen hen imod mig, spørger mig om jeg vidste hvem han var, og det måtte jeg jo så svare nej til. Herefter kom han med en lang række ukvemsord, og afslutter med en snotklat der rammer mig. Her var min kammerat ved at ryge i flæsket på ham, men jeg er ikke opdraget til at slås så holder ham tilbage. Herefter går han til bagenden af bilen og siger (jeg skal lige tjekke dit nummer, jeg sværger din bil er væk i morgen og din lejlighed er brændt). Herefter snotter han på bilen, og kører sin vej. Jeg ryster bare på hovedet, hvorefter han får øje på pigerne på bagsædet. Herefter siger han at han både knepper mig og mine kællinger. Jeg står bare og glor, og er helt målløs over at han er så dum at høre på. Det hele afslutter med at han kører sin vej, og jeg er glad for jeg ikke begyndte at slås med ham. Min kammerat og jeg kunne nok have banket ham, men nu er sagen meldt til politiet (desværre fik jeg skrevet hans nummerplader forkert ned), men hvis de hører om en mørkeblå Vento igen vil de lige kontakte mig.

Jeg støttede i sin tid Ferdinands (fra Machester United) ved at købe hans gummiarbånd, hvorved overskuddet går til bekæmpning af rascisme. Dette er nu lagt på hylden, og jeg sidder blot tilbage med en lidt dårlig smag i munden og tænker blot på om jeg er en fucking dansker?

Ps: Jeg håber ikke jeg støder andre nydanskere, for det er absolut ikke min hensigt. Jeg har masser af kammerater som også er nydanskere, men jeg må sige at være rystet over denne episode. Er der i øvrigt andre folk der har prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  set på bilgalleri om 2 ger
Kommentér på:
set på bilgalleri om 2 ger

Annonce