{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

fee tur {{forumTopicSubject}}

her igår 1/8 2005 var mig og nogle vnner ude og kører fordi en af mine venner skulle køre sit cylle (malossi sport 70cc) til, så vi kørte op mod byen hvor vi så kom til et kryds og så skete det. jeg kiggede til venstre og tænkte fuck panserne og gav den gas. så kom politi bilen op på siden af mig og kørte ind i siden på mig men jeg kørte bare vidre og så en af dem jeg kørte sammen med, var så uheldig at en politimand fik fat i hans trøje men så gav min ven bare gas og så væltede politimanden og så var vi væk men kun 3 af os(VI VAR 4).vi kunne ikke se den sidste og så tænkte vi at han var kørt væk.... vi andre 3 kørte ned i nogle buske og gemte os... da vi ligepludselig blev ringet op på mobilen af politiet og sagde at vi skulle komme op i byen da vi kom der op så vi at ham den sidste var kørt ind i en sten... og så var der kommet en mand hen og taget ham med hen til politiet. da vi var henne ved dem spurgte de, de sædvandelige ting så som "hvad har du på" " du behøver ikke at lyve, vi finder ud af det alligevel" " må vi se kørekort og forsikring" og så snakkede vi lidt med dem og det endte med at alle fik en bøde dor at slippe væk og en fik en bøde for uds og ingen mønster på bagdæk og en fik for forrør og en fik for skive og studs og heldige MIG fik kun for at slippe væk.. men vi slap heldigvis for at få dem ud på synshallen.... hehe skriv evt. spørgsmål eller hvis der er noget i ikke forstår...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fee tur
Kommentér på:
fee tur

Annonce