310 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Jog probl. Jog probl.

Hey jeg har en jog som jeg har lidt probs med har lige smidt lidt tun på den(TP udst/cyll TR krumtap,TR vario,TR trykfjeder, TP kilrem,malossi kobling polini oversize membran amal21mm.)

nu kommer der en underlig lyd nede fra vario skjoldet somom det sidder løst.. det er ikk varioen tror jeg... kan det være pga en forlang kilrem for det kan godt være den rammer imod skjoldet + jeg har en 85 dyse i og den 4takter for vildt.. er det normalt? troede det skulle en 100+ i for at kører ordenligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog probl.
  • #2   18. aug 2003 Det er ikke normalt at den 4-takter når der kun er 85 dyse i. Især ikke når du har støre kaburator, så burde du nok være i omkring nummer 90-95 med din opsætning hvor den kører optimalt

• #3   18. aug 2003 Mads, jeg har jo en 21mm amal kabu.. jeg har haft en 95 i.. der hakket den meget mere.. nu har jeg en 85 i og den hakker lidt mindre + jeg taget olie beholderen af og kommer 2% olie i nu..... jeg har lige skildt kabu'en ad og sprøjtet den med kompresser i alle huler.. det hjalp ikke... tror den får choker hele tiden selvom at choker hulet er stoppet til med noget plastik som der sidder der fra starten

Kommentér på:
Jog probl.

Annonce