161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hvilken scoot...? hvilken scoot...?

hey allesammen jeg står til at købe scooter men ved ikke helt hvilken jeg har svinget lisdt mellem hvilken det skal være og er kommet til 2 forskellige ved bare ikke hvilken en af dem det skal være det skal enten være en GILERA STALKER eller en APRILIA SONIC.. hvad synes i(vil gerne høre om motor, køreegenskaber, bedst til tuning o.sv.

P.S gerne modtagelig for forslag til andre MODELLER / MÆRKER

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken scoot...?
  • #1   16. nov 2003 Hej anders..

jeg har slev en stalker.. og den er et udemærket køretøj.. men spørgsmålet er jo hvor hurtigt den skal køre...

mange siger jo at hvis man fjerner begrænsninger i en sonic så køre den 80... meeen speedo på en sonic skulle vist også vise 25+ for meget... men hvor hurtigt skal den køre ??

TK

• #2   16. nov 2003 da gerne 85 uden speedo lyver

• #3   16. nov 2003 vil gerne ha et hidsigt optræk! har læst det her.

Star Traffic, bruges til 60-70 ccm. Det er en fantastisk Polini udstødning som er specielt velegnet på Polini Sport. Der sidder to begrænsninger i udstødningen men når disse er fjernet, giver potten et hidsigt optræk, samt 20 km/t på toppen…!

er det rigtigt?

• #4   16. nov 2003 kan man så nøjes med det cylinder kit og så den udstødning

• #5   16. nov 2003 ja det er rigtigt nu køre jeg jo altså men hebo raching som er et ret vildt cylinderkit.. så udstødningen er faktisk for lille til det (er fjernet begrænsninger).. så den begynder at ryste lidt når jeg kommer op på de 85..

ja nu har jeg fået en multivario i så det er meget frækt optrækket.. går næsten på baghjulet den mangler bare lidt.. og det er jo med standart kabourator..

men hvis du køber en startraffic og en sport cylinder vil det yde godt.. jeg havde et pænt optræk og en top på 80 da jeg kun havde kit og udstødning på..
    men så skal du også købe stalker.. tror ikke man kan få startraffic til sonic uden man skal til at svejse...

• #6   16. nov 2003 men jeg tror ikke du kan komme over de 90 med en startraffic..

• #7   16. nov 2003 yamaha bws/slider har den fede ting, at ved at smide en athena 47.6 på. så kører den 85+ og det er ikke efter speedo, jeg har nogle venner der har været med i forsøget, en athena 47.6 sendt rundt på 4 scootere alle kom over 85+ ,,, de havde alle standart udstd. gear. vario

jeg synes bws er for fed, men det er en smagssag,

hvis du skulle vælge mellem sonic og stalker ville jeg klart tage sonic, selvom den måske har nogle mærkelige former, men det gør den også fed...

• #8   16. nov 2003 jeg synes bare at sonic ser så "TYK" ud !´..:D

• #9   17. nov 2003 så køb en stalker.. og set en polini sportkit, startraffic, og en 17,5 dell'orto på..

Kommentér på:
hvilken scoot...?

Annonce