Undskyld! {{forumTopicSubject}}
Jeg vil bare lige sige Undskyld for min lillebrors tankeløshed da han i går skrev at han ville sælge en sonic forgaffel for 3000 kr... for den er næsten ny og en ny koster 4000 undskylder for hans tankeløshed... osså noget nyt om min sonic der har været stjålet her i weekenden... som jeg fandt igen.... den bliver forhåbentlig takseret af forsikringen her nu på Onsdag... osså hvis de tager i mod den som jeg tror de gør da der er Kasko forsikring på.... så skal jeg have lavet følgene: Mine låse til hele knallerten skal skiftes ud.... en ny Kædelås,måske en skive lås mit styr skal rettes op det er blevet skævt... osså skal mit bundskjold skiftes da det er blevet knækket,mit ene side støttefod til passagere. mit side skjold bag i er ridset, front skjoldet skal osse skiftes da det er blevet ridset... mit lygte glas er osse væk, det glas hvor der er pærende i er skævt skal nok rettes..... ossånoget andet jeg har en 21 mm karburator dolerto som skal på.... et power luftfilter..... osså skal jeg endnu engang undskylde for min brors utilgivelige opførsel
osså hvis en der er fra bjæverskov kigger nu som skulle have hjælp i dag med at få lavet sin knallert... DU KUNNE SKU FANME GODT HAVDE SKREVET AT DU IKKE KOM DA VI VENTEDE ET GODT STYKKE TID PÅ DIG :@
......
Schreiber
apr 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 104 Svar: 443
sq da ikke din lillebror, ville jeg oxo have sagt
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 74 Svar: 936
Undskyld!