{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Tyveri {{forumTopicSubject}}

Har nu for anden gang på 4 mdr været udsat for tyveri på min knallert. der er i alt blevet taget dele for godt 1500 kr. ! så sent som idag stod jeg og gejlede min knallert op og da jeg kommer hjem fra en bytur er alt blevet nakket. seriøst alle jer der render rundt og nakker dele fra hinanden !! TAG JER SAMMEN!! det er da for klamt at nakke hinanddens ting forestil jer at jeres helt vildt nice kanllert bliver skrællet, men i har vel slet ikke hjerne nok til at forestille jer det... det er da så nedern at nakke dele fra hinanden har i ingen sakm i livet?? det er da fristende at plukke grillen fra en anden !!! men det er jo så nedern at miste noget man har brugt tid og penge på !! ÆRLIG TALT TYVE: TAG JER SAMMEN! I ER FOR NEDERN!!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveri
  • #1   10. maj 2004 k

• #2   11. maj 2004 PS: hvis der er nogen der har et godt forsalg til at forhindre tyveri af min sonic er i velkomne til at skrive det.. har en abus granit lås og skive-lås skal også købe en alarm men vl have en rigtig god en.. har kasko på men den dækker sku ik så meget så længe det kun er dele der bliver nakket.. men som sagt skriv hva jeg skal gøre..

• #3   11. maj 2004 Køb en gprs alarm så kan du spore den, og Køb den mest hjernedøde sirene som aldrig stoppe,r med separat batteri. og køb tyveri sikre møtrikker, og lås den altid fast til noget.

• #4   11. maj 2004 Hvorfor skulle kasko ikke dække for stjålne dele ?

Ellers den alarm ved Thansen der går igang når scooteren bevæger sig skulle være ok.

• #5   11. maj 2004 Chris hvor kan man købe gprs alarm?

• #6   11. maj 2004 nu skal du hører.... du skal bruge 3 liter benzin ½kilo miltbrand 73 søm størelse betyder ikk så meget og en mother fucker ordenlig kæmpe hammer..... skal lige siges at den opskrift først kan bruges når du har fundet de tyve der.... men så er du os sikker på der ikk bliver bøffet noget fra din scooter igen... 1. først skal du bruge dine søm til at bygge et kors af en art så skal du hjerne død mega meget hammer de kæmpe gigantiske slik hårs indianer der har pillet ved din scooter op på korset... 2. så hælder du de 3 liter benzin ud over dem og sætter ild til dem naturligvis, det kan godt lugte lidt men du vil frøde dig... 3. ja nu tænker du nok hva skal jeg bruge miltbrand til, jo det skal jeg fortælle dig min ven... det skal du fanme for peste deres familier med fordi de har været så fuckin snot dumme at få sådan noget super turbo mongoler til børn......

håber du kan bruge det... kender godt det du har været udsat for

• #7   11. maj 2004 Bjørn! den dækker men da selvrisikoen er på 1000 er det sure penge...

• #8   11. maj 2004 chris ! kan du skrive nogle link til det du skriver??

• #9   13. maj 2004 jeg har ikke så meget tid for tiden men du kan jo søge på google, så burde du finde noget.
    Gprs alarmer er normalt til biler, og så skal du nok regne med at de koster et par tusind

Kommentér på:
Tyveri

Annonce