825 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "POWERJET"
powerjet dyse?
skal powerjet dysen skrues helt inde, eller skal den indstilles lige som luftskruen?
skal powerjet dysen skrues helt inde, eller skal den indstilles lige som luftskruen?
Skrevet af: **team SVB racing**Sune* * - 24. mar 2010
Powerjet dysen ??
Hej SG. Jeg har en 24 mm. pwk karburator, men der mangler den der powerjet dyse og den hvor slangen skal sidde på, der går ned il bundkaret. Hvad kan der ske og hvad skal jeg gøre, og kan det hav...
Hej SG. Jeg har en 24 mm. pwk karburator, men der mangler den der powerjet dyse og den hvor slangen skal sidde på, der går ned il bundkaret. Hvad kan der ske og hvad skal jeg gøre, og kan det hav...
Skrevet af: ' EBT » Mønster ™ . - 15. jan 2010
Spar penge på din forsikring
jun 2004
Følger: 39 Følgere: 37 Scootere: 4 Emner: 65 Svar: 573
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 33 Svar: 136
jun 2004
Følger: 39 Følgere: 37 Scootere: 4 Emner: 65 Svar: 573
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.831
From cold, throttle closed to 1/4 throttle = choke and idle jet.
When started, throtle closed to 1/8 throttle = idlejet and air screw.
1/8 to 1/4 throttle = slide cutaway.
1/4 to 3/4 throttle = needlejet (atomiser) needle position and taper of needle.
3/4 to full throttle = main jet and power jet if used. NOTE: The power jet only works when the engine is revving flat. All it does is allows a smaller main jet to be used which weakens off low down carburation. The power jet substitutes the main jet size when the engine is revving high. Both main and power jet should add together to a normal main jet size
jun 2004
Følger: 39 Følgere: 37 Scootere: 4 Emner: 65 Svar: 573
apr 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 148 Svar: 2.893
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 20 Svar: 246
POWERJET