{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Jer og Jeres: Smid en stemme på min.. {{forumTopicSubject}}

NU kan det snart være nok. Jeg er af den opfatning at hvis en giver en 7 for hans Sonic, så SKAL han også give 7 tilbage. For fanden da, tag Jer sammen. Giv en scooter den stemme i syntes den skal have og så stop der! Føler personen så for at give en tilbage gør han nok det! Scooter-galleri er sq snart blevet til en værre gang lort!
Vær med til og gør stedet "A Bette Place To Be"..
En skam der ikke findes Admin på dette forum/ i galleriet så der kunne blive ryddet lidt op engang imellem.

Eksempel på hvad jeg mener:

--------------------------------------------------------------------
( http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4214&comments=showall )

Din stemme!!!

Du har stadi ikke ændrte din stemme selvom jeg har så ændrer din så ændrer jeg min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

------------------------------------------------------------------

Nogen der har samme holdning som mig?

- NRG-Razer^

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer og Jeres: Smid en stemme på min..
  • #1   22. maj 2004 Derudover fatter folk bare hat af at lave overskrifter på Forummet..

Kan der ikke skrives andet end " HJLÆÆÆÆÆÆÆPPPP" ???

Beskriv da problemet kort i Jeres overskrift, det giver også folk bedre chaner for at hjælpe, ja måske kan de være at de gider at kigge på Jeres topic!

God weekend! smiley

• #2   22. maj 2004 Folk fatter ikke at deres eVo tWiN 76,576 ccm jOg kun er et 3 tal værd fordi den er std. i udseended og det er stadig ikke tun man bedømmer efter da man ikke kan se det jo smiley

Så lær dog at stem og fat jeres fucking pOpCoRn eller jOg eller hOt50 er fucking 7 værd!!!!!!1111111

• #3   22. maj 2004 Jeg piver ikke, det er måske snarere en opfording til SG jeg laver.. De skulle måske se at få lidt styr på deres Hp og evt smide nogle af dem der ikke kan rette sig efter reglerne (Hvis de findes?) ud..
    Og hvorfor skulle der ikke blive lavet om på det?

Et par admins her og der, kan gøre meget.

Btw er det så svært at starte med stort?

• #4   22. maj 2004 morten H luk da røven!!!
    Det som NRg-RAZEr prøver er bare at få jer andre til at fatte at det er pisse lamt!!!

"jeg gav dig 7 nu SKAL du give min 7"
    (selvom mange scooter ligner lort får de 7)
    scootergalleri brude få admins og andet pointsystem 1 - 10 ville være bedrer!!!

• #5   22. maj 2004 Hmm.. Der er nogle få der ikke helt har fattet ideen med point systemet tror jeg.. Altså jeg har fx. fået 2 et taler i træk nu her. Fordi jeg gav en deres venners Maxi 5 istedet for syv.. Det er sq lidt sygt.. Men jeg respekterer de "karakterer" jeg får.. Og ignorer de der ikke kan finde ud af det..

• #6   22. maj 2004 jeg gider dig komplet ret.. pointsystemet burde være 1-10 det andet lort her holder ikke! og alle flipper hvis man giver dem 5, selvom det er en råden lorte maxi!!! og alle forventer at få 7, og men får bare smidt en lorte karakter tilbage i hovedet hivs man siger sin ærlige mening!

• #7   22. maj 2004 1-10 har vi jo prøvet... og nej.. det var ikke en dyt bedre

Kommentér på:
Jer og Jeres: Smid en stemme på min..

Annonce