{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

ang snyd ved privat køb {{forumTopicSubject}}

sys i skal ta en kigger og sige hva der er mest fair..

ja okay.. købt som set.. det kan enhver sige.. men okay..

tænkte på.. hvem kan se ind i en motor der er 100% samlet og dækket til med skjolde ?

han sagde der sad MHR på.. og at der var topracing krumtap. Tp cdi. koso 26mm studs.. og det mangler.. alt undtaget cyllen var standart.. (cyllen var malossi sport.)

har kopiret hele hans motor opsætnining.. fra sg da han havde den her inde.. og nu tænker nogen nok.. jamen det ku du jo bare selv ha skrevet.. og nej.. det har jeg ik.. for havde jeg det havde jeg ik gjort så meget ud af det.. for er ik typen der snyder folk.. men nu kan knægten så ik klare presset .. han mener jeg har ringet til ham og truet ham.. han mener jeg har skrevet ilt ham der på sg og truet ham.. hvilket ik var meningen sq ses som en trussel.. men var bare meget sur.. (den tager jeg på min kappe) selv om at jeg ik menér jeg har truet ham.. men nu begynder han selv med trusler.. og derfor jeg også har truet ham nu fra i adg af.. for han skal ik snyde mig ... og true min med tæsk bagefter... men se hva han har gjort til sit forsvar..

http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=248948

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang snyd ved privat køb
Kommentér på:
ang snyd ved privat køb

Annonce