{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.099 visninger | Oprettet:

KOSO speedo / Scooter-shoppen {{forumTopicSubject}}

Hey tøser...

Jeg havde købt denne her fra Scootershoppen

Koso Digital Speedometer m/omdr tæller 12 Volt
Koso Digital Speedometer m/omdr tæller 12 Volt - Med blå lys, triptæller, benzinmåler, blinklys indikator, langlys indikator, olielampe og Engelsk brugsanvisning, kan sættes direkte på speedometer kablet fra din Scooter/knallert.

Modtog den idag... men når jeg kigger i vejledningen og på de kabler der medfølger bliver jeg noget i tvivl.

1. Der stod ikke noget om beslag og de medfølger normalt ikke til den model, så jeg bestilte nogen ved siden af... sjovt nok VAR de med i æsken... så nu har jeg 2 beslag.?!

2. Der står INTET om omdrejningstæller i vejledningen, og der er ikke nogen ledninger til tilslutning af dette?!

3. Monteres DIREKTE på speedokabel ?! næ - den medfølger en universal magnet man skal montere på skivebremsen... altså kan jeg ikke bruge mit stik på scooten men skal klippe i ledningerne for at få det hele på... ?!

Dette var jo ikke hvad jeg regnede med når jeg læser deres tekst, har jeg "bare" fået en forkert version af speedometeret eller lover de forskellige forhandlere af dette bare mere end produktet kan leve op til ?!

HJÆLP tak... Scootershoppen tager nemlig IKKE telefonen selvom jeg ringer i deres telefon-tid...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KOSO speedo / Scooter-shoppen
  • #1   7. dec 2005 sådan noget røv smiley du har fået det forkerte speedo, måske har de fået en anden version af den, uden at ændrer skriften, :S

• #2   7. dec 2005 Har lige snakket med dem... lød ikke som om de egentlig anede noget om produktet overhovedet...

Men de fortæller at jeg havde fået denne model istedet fordi den var mere præcis.. altså fordi den IKKE kan tilsluttet det gamle drev og bruger en universalmagnet på skivebremsen, var den bedre !?
    Og han mente bestemt der var omdrejningstæller i.... men hvordan er det lige speedometeret skulle få info om antallet af omdrejninger når der ikke tilslutning er med det formål...

Nå men jeg må jo sende den retur og regne med de kan finde den rigtige vare... men hvis andre af jer købe en sådan så TJEK det, for man skal jo ikke regne med at kunne sende den retur hvis man HAR monteret den smiley

Ovenpå æsken står der

"XR-S Speed.fuel.odo/trip"

Vil tror der står noget med RPM på den rigtige version..

• #3   28. feb 2008 hej neoz har lige sat et koso på min shineray der er en ledning hvor den ene ende er fri i den anden ende er et rundt stik forbind det runde stik til ledningerne fra speedo og herefter ved det lyder underligt men herefter vikler du bare ledningen rundt om tændkablet jeg klippede det lidt til da det var for langt den måler simpelthen omdr. ved måling af strøm hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig her hos team københavn ps hvilken model har du købt mvh LP admin team københavn

• #4   22. jul 2008 L P.

Du siger der sidder 1 løs anden med ledning der stikker ud .

men en kammerat og mig sidder med et

Koso Digital Speedometer m/omdr tæller 12 Volt,.
    Der er 2 løse ender på med 5 ledninger og på den anden er der 4.

Farver på den med 5 ledninger er der en : Grøn, Gul , Blå , Rød , Sort.

der er det samme på den med 4 ledninger bare ikke en blå.

Svar gerne i en bedsked bare til mig eller skriv den her op til dig (:

• #5   3. aug 2009 Det kan godt være at du skal klippe i ledningsnettet, men det er det værd, har det selv og det er et fedt speedo !

Kommentér på:
KOSO speedo / Scooter-shoppen

Annonce