{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

så blev jeg sku stoppet af politiet.. {{forumTopicSubject}}

ja så blev jeg enli stoppet efter en lang jagt.. det hele startede med at mig og en ven kom kørenede igennem byen og så skulle vi hjem til mig.. så kommer der nogle biler imod os.. men jeg ligger ikk mærke til at det er en politi vogn for den var blå og det var mørkt.. så kigger jeg lige bag ud.. og så ser jeg at en bil vender om.. og så køre vi bare ned af en side vej.. og så bare vidre men min ven drejer så af før mig.. men jeg forsætter bare.. og så skal jeg til at dreje så går min ud... fordi jeg ingen kobling har på.... så får jeg så fundet den fri gear der og får den startet.. men jeg kan se de komemr meget hurtig imod mig.. så jeg giver den bare noget gas.. men når kun at køre 20m frem ad.. så kommer de nok med 40-50 lige op bag i mig og jeg flyver bare for over.. og så holder de bare oven på min rmx så spørg jeg dem.. og de gider at fjerne deres klamme vogn.. så køre hende kællingen væk.. og jeg rejser den op og alt er bare blevet bøjet og alt mulig.. det var 2 kællinger der kørte.. og så sagde jeg bare den gik 80 fordi jeg havde sat en anden forør på og en anden kaborater.. så kiggede de bare på hinanden og de viste sku ikk hvad det var.. så sagde de at jeg kunne vælge imellem at få den på syns hal eller der kom en og tog det af.. såa sagde jeg bare at der kunne komme en og skille den ad... og så ja jeg er heller ikk gammel nok endnu.. lidt træls og har skide ondt fordi de kørte så stærk op i mig.. så de tog lige kabo filter komplet udstøning.. og alt det der

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev jeg sku stoppet af politiet..
Kommentér på:
så blev jeg sku stoppet af politiet..

Annonce