{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Scooter/Knallert er bedst?
  • #1   29. nov 2003 min er bedst!!

• #2   29. nov 2003 Hmm bedst til REservedele & TUn og en VILD scooter er Helt klart en Yamaha Jog ... men dem man sidder bedst på er selv de store... som fx Yamaha neos

• #3   29. nov 2003 Det er da klart SFX eller Sonic..! Men til tun osv. er det jo nok Jog der rykker rent!!!

• Jeppe G
    Jeppe G Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 9
    #4   29. nov 2003 Jeg vil nu sige at jog og sonic er det samme men sonic er da federe!

\\ Jeppe her smiley

• Kris S
    Kris S Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 32
    #5   29. nov 2003 Hvis du skal have en dr r nem at tun vildt... o at den skal se fed ud... så skal du købe en Gilera Runner... men prisen r omkring 17000 kr.....

• #6   29. nov 2003 det kommer an på havd du skal bruge din Scooter/Knallert til men Honda SFX er den stærkeste Scooter/Knallert der er blevet produceret...
    og så er det jo også den knallert jeg har...

• #7   29. nov 2003

lars N
    ang sfx .. nej det er ikke den stærkeste... langt fra....

men en God scooter vil jeg sige er en Yamaha Neos. man sidder godt på den og de kan godt blive pæn vilde smiley men en sonic er for lille til mig..

• #8   30. nov 2003 Holder også på en Aprilia Sonic... det er sku´ en rigtig player!

• labber
    labber Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 218
    #9   30. nov 2003 for det 1. sfx ER med sine 5,3 hk std den stærkeste scooter, men langt fra den der kan blive hurtigst... for det 2. hvorfor tåger i så meget om jog og sonic? der er samme motor på = samme dele... MIt bud på den bedste scooter ville være en piaggio zip SP!

• #10   30. nov 2003 Well.. alle scootere/knallertere har jo sine gode sider og nogen har lidt bedre sider og nogen har lidt dårliger.. men hvad det angår så CPI og DAELIM nok ik noget og råbe hurra for.. men jeg sys nu en slider kører godt :D(ik fordi jeg selv har en) smiley

• gh h
    gh h Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 29
    #11   30. nov 2003 PGO!
    Du kan lave den rigtig gejl, da den ikke er alt for fed til at starte med. Så hvis du skal lave et fedt udseende på en din kommende kværn, så tag Pgo Hot 50, den kan blive top geil! Det positive er at den har masser af dele, plus en lav pris i forhold til andre, og har en god størrelse! F. eks. er Sonic for lille, og Ditech for stor, dog er de bedre kvallitet.

• #12   30. nov 2003 hehe, Der er mange muligheder... =)

• #13   30. nov 2003 Skal man tage holdbarhed, design, mulighed for tun osv i begragtning, Ligger Piaggio / Gilera / Vespa på førstepladsen!

Derefter Aprilia Og Yamaha!

• Steffan  H
    Steffan H Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #14   10. dec 2003 Med mindre du vil have din scooter til at køre 140 eller lign vil jeg sige at Honda SFX ikke er et dårligt valg du kan sagtens få dem til at køre 110, efter min mening er det nok den mest slidstærke scooter jeg har set til dato

Kommentér på:
Hvilken Scooter/Knallert er bedst?

Annonce