500 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "sachs monark"
sachs monark
hej jeg har en monark med en Sachs motor på. jeg har købt ny lys/horn kontakt til min monark. jeg ved ikke hvordan ledninger skal side i kontakten for at lyste virker. og trækker den stel igennem kon...
hej jeg har en monark med en Sachs motor på. jeg har købt ny lys/horn kontakt til min monark. jeg ved ikke hvordan ledninger skal side i kontakten for at lyste virker. og trækker den stel igennem kon...
Skrevet af: dan G - 21. mar 2014
Sachs Monark
Hej SG Er der nogle der ligger inde med et billede af motoren på en Sachs Monark? Altså et teknikbillede hvis i forstår :) På forhånd tak!
Hej SG Er der nogle der ligger inde med et billede af motoren på en Sachs Monark? Altså et teknikbillede hvis i forstår :) På forhånd tak!
Skrevet af: Daniel Bay . - 4. mar 2010
SACHS MONARK
Hey Sg.. Har et stort problem! Min vens Sachs Monark´s fordæk er sprunget.. Jeg mangler nyt dæk og slange.. Jeg har prøvet samtlige forhandlere uden nytte.. Er der nogle er jer som ved hvor man...
Hey Sg.. Har et stort problem! Min vens Sachs Monark´s fordæk er sprunget.. Jeg mangler nyt dæk og slange.. Jeg har prøvet samtlige forhandlere uden nytte.. Er der nogle er jer som ved hvor man...
Skrevet af: // RazZi // > Den almægtige : D - 23. apr 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
maj 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 2 Emner: 16 Svar: 270
okt 2005
Følger: 32 Følgere: 30 Scootere: 4 Emner: 100 Svar: 630
http://scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=23903
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
men der findes en der hedder monark/cresent compakt, som intet har at gøre med sachs, ud over at deres navn står på motoren, og som uden tvivl er den du hentyder til..
men ja, spør Edwins.. han ved ALT om de maskiner..
dog skal du lade være med at skrive Sachs monark til ham, for så flipper han på dig..
han er RIGTIG træt af at man ikke kalder de maskiner ved deres rigtige navn..
sachs monark