{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Sonic Projekt sælges ! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kunne ikke få markedet til at virke :S? Igen.. Homo pis.. men here goes:

Jeg har en Aprilia Sonic fra 04. Da jeg fik den havde jeg ikke de store ambitioner ang gejl osv, udover jeg dengang gerne ville have lidt grønt neon på.

Den første dag jeg fik den tog jeg over til en ven, og fik pillet skiven. Siden da, kørte jeg i lang tid på den som den var - ca 1500 km. Så fik jeg en ny cylinder på, samt en hebo titan, som så har kørt 500 km.

Ialt har den jo så kørt ca 2000 km.

Så hvad skete der?

Yessirs... Vinteren kom og jeg fik en ustyrlig trang til at lave den om til et projekt, hvilket har medført at den nu har følgende:

- Helt ny Lakering i en Lys floucerende rød. Dvs en blanding mellem rød, lyserød, og orange, som "skinner" i mørket.

- Hvide Inderskjolde

- Diverse Playboyudskæringer

- Varioskjoldet er malet hvidt, dog med højglanspoleret "cirkel", hvori der er monteret playboysticker (ser mega niceness ud), samt rød kickstarter

- "bølge"-bremseskive. Mener den hedder Breaking Wave (virker dog ikke helt optimalt, da nogle idioter skulle stjæle låget til mit bremsevæske.

- Hvidlakerede fælge.

- HVidt blæserskjold samt chrome grisetryne med gitter.

- Tonet frontglas

- Hvidmalede blinklysglas

- Diverse Playboy-stickers

- TNT Bartstyr samt Styrstamme - Dog ej monteret (og du skal lige en tur forbi t-svansen så du kan få en skrue som mangler til montering.)

- Pels på sædet.

- "Lexus-look" baglygte

- Pro grip håndtag

- Diverse dyser

- POleret motorblok

- 2 Støddæmpere - En chrome, samt en brugt gas.

- Diverse små frække skruer smiley

- Samtlige originaldele plus pudse/plejemidler.

Pt. kører den ikke, da der er noget bøvl med karben. Der skete det, at den endelig virkede, men da den så gjorde, stod den ude en nat, hvor den fik en masse vand.
Det er ikke noget stort problem, men kræver da nok lige 2-3 timer i virkstedet for en gennemsnitsperson.

Der er pt Følgende opsætning:

- Athena Alm

- Hebo Titan (gammel model - meget federe)

- E5 powerluftfilter (aldrig været i brug)

- Polini Speedcontrolvario (aldrig været i brug)

Kører alt i alt ganske godt, og jeg har aldrig haft nogle problemer med den, hvilket jo er klart når jeg har købt den fra ny.

Jeg har brugt rigtig mange (alt for mange) penge på den, og jeg er ikke desperat for sælge, men jeg vil gerne af med den, for det er meget usandsynligt jeg kommer til at køre på den igen når jeg nu har fået bil.

Pris? Tjaeh... Det kan self diskuteres, men jeg vil ha hvad den er værd... som sagt er jeg ikke desperat for at sælge.

Kontakt? MullezeN@hotmail.com dette er både msn og mail, dog foretrækker jeg i adder mig på msn. Ellers ring/skriv på 29463999.

Sted? Egå, som ligger i Århus N.

Billeder? Jeg har ikke nogen pt, men skal nok skaffe nogen hvis det er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sonic Projekt sælges !
Kommentér på:
Sonic Projekt sælges !

Annonce